60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

21 Nisan 2015 Salı

Film Meydan Okuması (2.Gün)

Dün siftahımızı yaptık. Geldik ikinci sorumuza. Meydan okumaya katılmak isteyenler için tüm sorular/kurallar burada.

"En son izlediğiniz film hangisi?"


Tam olarak bir hafta önce -zorunluluktan- izledim Home (Evim)'u. Dreamworks'ün işlerini genel olarak sevdiğim için beğeneceğimi düşünüp sesimi pek çıkarmadan salona girdim. Ve ne oldu dersiniz ? Uyudum. Hazır çoluk çocuk gürültüsü de yoktu, kafamı dinlendirdim. 

Film, Boov denen (Vadaaaa!lardan halliceler) yaratıkların dünyayı "işgal"iyle başlıyor. Nedir derseniz Boov'lar, evrenin açık ara en korkak yaratıkları. Belalılarından köşe bucak kaçmalarıyla ünlü. Utanınca pembe, yalan söylerken yeşil rengini alıyorlar. Gene bir başka klanla bozuşmuşlar, sığınacak gezegen arıyorlar ve "huzurlu" dünyamıza iniyorlar. Anlam veremediğim biçimde insanları şehirlerden sürüp onları "mutlu kasaba"larda topluyorlar. İnsanlardan arda kalan büyük şehirlere (New York, Paris, vs.) de Boov'lar çörekleniyor. Sonrasını tahmin edebilirsiniz. Belalıları izlerini takip ediyor ve dünyaya geliyorlar. Mücadelenin arasında insanlar kalıyor, bu denklemi bir kedi, bir kız ve bir Boov çözecek falan filan.

Güzel yanları da var aslında. Mesela başroldeki küçük kızı normalde Rihanna seslendirmiş. O yüzden de film boyu eski yeni bir sürü Rihanna şarkısı dinledik. 2 saate yakın salonda durmamın temel sebebi bu olabilir. Dancing in the Dark isimli yeni şarkısını çok beğendim (buradan dinleyebilirsiniz). Galiba bu film için yazmış Rihannaaanım. Ayrıca filmde kedi olması (ismi Tombiş ^_^) ve filmin bir kısmının Paris'te geçmesi de benden artı puan alan kalemlerden bazıları.

Fragman:



6 yorum:

  1. Ay yoksa Boov'u Big Bang Theory'nin Sheldon'ı mı seslendiriyor? Sesini benzettim :)
    Rihanna ne yapsa iyi yapar diyesim geldi teyzesiymişim gibi ahahhha :D
    Senin son seyrettiğin filmle benimki korkunç bir tezat oluşturdu, bilinmeyene doğru bir portal açmış olabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadroya baktım, valla o :D Sheldon, Rihanna ve kızın annesi rolünde Jennifer Lopez'miş.
      Ahahahaha hemen bakayım neymiş senin film.

      Sil
  2. Aman Allah'ımmm ne şirin yaratıklarmış onlaaar ismi de pek tatlı izleyeyim ben bunuu :) Özellikle duruma göre renk değiştirmeleri , karakterlerin çizimleri ve tabiki paris havası hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümde iki seçenek vardı; Home veya Furious 7. Paris'i görünce fragmanda Home'ladım :D

      Sil
  3. Hayli fantastik bir filme benziyor :) En azından uykunu alıp, kafanı dinlemişsen o da bişeydir :P

    YanıtlaSil