60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

20 Nisan 2015 Pazartesi

Film Meydan Okuması (1.Gün)

Kitaplardı, şarkılardı derken meydan okumamızda sıra filmlere geldi. Son bir kez 30 günlük bir meydan okumaya var mısınız ? Tüm sorular burada. İlk sorumuz gelsin o zaman şöyle;

"En az sevdiğiniz film hangisi?"

 

İzleyipte beğenmediğim onlarca film sayabilirim ama bir tanesi var ki.. Facia desem onu tanımlamaya inanın yetmez. Bilgisayar oyunlarından hallice görselliği, en ufak bir zeka kırıntısı barındırmayan senaryosu ve dehşet kötü oyunculuklarıyla, 2011 yapımı Battle of Los Angeles benim için tüm zamanların en kötü filmlerinin başında gelir. Film esasen aynı yıl çıkan Battle: Los Angeles'ın parodisi gibi bir şey. Ama siz yine de aldanmayın, bu parodi güldürmüyor; tam tersi insanı kahrından öldürüyor. "Bilimkurgu olsun çamurdan olsun" diyen biri için bile zulüm denebilecek bir film. Zamanında Dünyayı Kurtaran Adam'la dalga geçenler, buradan buyrun ! Emin olun Dünyayı Kurtaran Adam'ı mumla arayacaksınız.

Fragman:


9 yorum:

  1. Yeni meydan okuma hayırlı, uğurlu olsuuun Zihin :) İlk filmi izlememek üzerine not alıyorum :P Ben daha başlayamadım. Bu yorumu da derste kaçak yazıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Afede :) Ahahaha izlenmeyecek filmlerle meydan okumaya başlamak garip oldu, farkındayım.

      Uuuu kolay gelsin :( Master derslerim de zamanında akşam saatlerindeydi. Bilirim o duyguyu :(

      Sil
  2. İzlemedim ama fragman anladığım kadarıyla bence biraz gamer filmine özenmişler yani dediğin gibi efekler öyle komik olmuş ki pc oyunundan fırlama gibi :)
    Yalnız şöyle bir nokta var böylesine bir hollywood filmin fragmanında nasıl olurda abd bayrağını sallanırken göstermemişler şaşırdım doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim yeni nesil pc oyunlarının grafikleri daha iyidir :D O derece kötüydü film. Televizyonda izlemiştim.

      Bence filmin seviyesizliğiyle bayraklarını kirletmek istemediler :D

      Sil
  3. "En sevdiğiniz" diye algılayan beynim yüzünden az kalsın filmi indirmeye başlayacaktım. İzlenmeyecekler listesine eklendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence direk "evlerden ırak" listesine eklenmeli bu film :D

      Sil
    2. O kadar mı diyorsun!

      Sil
    3. Allah'tan televizyonda izlemiştim de para vermedim :(

      Sil
    4. E üzülür insan tabii. :)

      Sil