60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

7 Nisan 2015 Salı

Beni Daha Çok Öp!


Eveeet hazır Youtube'umuz da açıldığına göre dün sabah yayınlanan Morrissey'in yeni klibini paylaşabilirim. Şarkımızın adı "Kiss Me Alot". Moz Bey, 17 Aralık 2014 tarihindeki İstanbul konserinde de bu şarkıyı okumuştu hatırlarsanız. Klibin yönetmeni Sam Rayner, Moz'un yeğeni aynı zamanda. Dünden bugüne hayli olumsuz yorumlara maruz kalan bu klip, amatörce çekilmiş gibi dursa da neticede plak şirketi desteği olmadan düşük bütçeyle çekildi. Olur artık o kadar diyor şarkımıza geçiyoruz :)

Ayrıca klipteki modellerin birinin üzerinde Türkçe, "beni daha sok öp!" (çok yerine sok yazılmış) yazması da gülümseten bir ayrıntı.


8 yorum:

  1. Ay Morrissey telefonuyla kendini çeksin, gene de dünyanın en güzel şeyi olur. Ki ben sevemedim bu şarkıyı. Ki çok azılı hayranıyım.
    Sen bizi daha sok öp Moz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son albümdeki Latin havası farklı olmuş. Years of Refusal'ın sert şarkılarının üzerine afalladık resmen :D "Ooo gitar, ooo akordeon" diyerek albümü tamamlamıştım. Gene de Kiss Me Alot eğlenceli bir şarkı :)

      Sil
  2. İtiraf etmem gerekirse bana göre Şarkı ne kadar iyiyse klipte o kadar kötü olmuş ..
    Ama şarkı şimdiden dilime dolandı , allah vere de dışarlarda söylemesem yoksa ne diyo bu kız diye bakmamaları içten bile değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamın şimdiye kadar iyi klibi bence yok zaten :D Hani şöyle bakıyorum geçmişe, Smiths dönemini falan da ekliyorum, ı ıh. Fıtratında yok :p

      Ahahahaha :D Sokaktakilerin anlayacağını hiç sanmam :)

      Sil
  3. Çevirmen hataları... :)

    Ben de beklerim Kafa Dergi'ye, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Ben uzak kaldıkça en çok burayı özlüyorum galiba. Ne kadar video varsa hepsini sömürmek istiyorum resmen.

    YanıtlaSil