60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

12 Mart 2015 Perşembe

Morrissey'in Cenazesinde Çalınacak Şarkılar

- Morrissey, Johnny Ramone'un mezarı başında -

Nottingham Post'un haberine göre Morrissey, Vince Eager'ın The World's Loneliest Man (Dünyanın En Yalnız Adamı) şarkısıyla yakılmak istiyormuş. Geçtiğimiz sene kanser tedavisi gördüğünü açıklayan ve son konserlerinde sıkça Klaus Nomi'nin "beni hatırlayın, talihimiyse unutun" dizelerine atıfta bulunarak hayranlarının yüreklerini ağza getiren ünlü şarkıcıya diyorum ki; ölme be Morrissey. Daha çok yaşanacak gri ve sessiz pazar günleri var.


İlk olarak 1989 yılıında NME dergisinde yayınlanan listenin tamamı ise şöyle;

1. The World's Loneliest Man - Vince Eager
2. Don't Take The Lovers From The World - Shirley Bassey
3. What A Nice Way To Turn 17 - The Crystals
4. There, I've Said It Again - Sam Cooke
5. Loneliness Remembers What Happiness Forgets - Dionne Warwick
6. Strange, I Know - The Marvelettes
7. Third Finger, Left Hand - Martha Reeves And The Vandellas
8. I Take It Back - Sandy Posey
9. Heart - Rita Pavone
10. Shoes - Reparata
11. Terry - Twinkle
12. Attack - The Toys
13. I've Been A Bad, Bad Boy - Paul Jones
14. Insult To Injury - Timi Yuro

Yazının tamamı için buraya.

2 yorum:

  1. ciddi olamazsın ! bilmiyordum ama ben kanser teşhisi konduğunu çok üzüldüm şu an :( Şu lanet hastalıktan nefret ediyorum inşallah iyileşir , dediğin gibi onunla birlikte daha çok yaşanacak günler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen sene bir kaç defa kanser tedavisi gördüğünü açıklamıştı. Şuan tam olarak ne durumda bilmiyorum. Ama turnesini sık sık iptal etmek zorunda kalıyor sağlık durumu yüzünden. Şu sıralar iyi galiba. Yarın İngiltere'de sahne alacak.

      Sil