60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Mart 2015 Salı

Bilemedim Sanki / Into the Wild


Ne yazsam bilemiyorum son birkaç gündür. Farketmişsinizdir; üzerimde garip bir durgunluk var. Şu havalardan mıdır nedir ? Günlük koşuşturmada ve sosyal ilişkilerde bozulma yok. Daha geçenlerde ekürimle sinemaya gittik hatta. Burroughs hakkında bir film vardı festivalde. Geceleriyse evde resmen ot gibi oturuyorum. Uzun zamandır televizyon izlemiyordum. Şimdi kitap da okumuyorum. İyi mi ! Öylecene oturuyorum. İnternette dolanıyorum. Resmen zaman öldürüyorum oturduğum yerde, olacak iş değil. Film takıyorum bir kaç akşamdır; en son Into the Wild'ı izledim ve suratıma kocaman bir şamar indirdi. Bir an filmdeki çocuğa özendim. Çantayı toplayıp uzaklara gitmek istedim. Ama nerde o yürek. İki gün sonra "nodon mozok yok bordooo" der, koşarak eve dönerim. Hem öyle otobüs tepelerinde falan belim ağrır. Hayvan da öldürüp yiyemem. Geberirim iki güne kalmadan.. Afede'ye yazı sözüm var; unutmadım. Kendime ulaşmayı başarırsam, yazacağım bir şeyler. Ruh halimi size özetliyorum. Esenlikle kalınız..


9 yorum:

  1. Ben de üniversitedeyken izlemiştim, bitirince yapacaktım. Üstüne yüksek lisans yaptım, yapabildiğimin en fazlası çantayı, çadırı alıp 4 gün yürümek oldu. Onda da amacım 1 hafta yürümekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde benim de yapabileceğim o kadar olur :) Bir haftasonu yola çıkar, iki üç gün izin alır sonunda gelir otururum koltuğa :/

      Sil
  2. Al benden de o kadar yaa mevsimsel durgunluk salgını mı acubaa :) gerçi benim sebeplerim var ama olsun bahar gelince kendimize ulaşırız bence
    İnto the wild ' a kim özenmez ki yaa çantamı alıp gittiğim ufak seyahatlerim oldu ama doğayla bütünleşme olayı sıkıntılı biraz evet :)
    Beatles her zamanki gbi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maceraymış, insanlardan uzakta doğayla iç içe yaşamakmış güzel şeyler ama bir de filmin sonunu görünce insan bir tırsıyor :D

      Beatles da olmasa günler hiç geçmeyecek :)

      Sil
  3. Herkesin hevesi ve ihtiyacı vardır temelli olmasa da hayatının bir döneminde böyle bir şey yapmaya. Kitabını da okumuştum, orada Alex'inkine benzer hikayelere sahip başka insanlardan da bahsediyor. Daha iyi sonlar da var. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi izleyip de dağılmayan var mıdır? :) Şurada bahsetmiştim: http://afede-hali.blogspot.com.tr/2013/06/into-wild.html

    Şarkı meydan okumasıyla güzel bir ritm tutturmuştuk da benim geçerli sebeplerim var yazamamak için :) İstifa ettim! Her ne kadar yakında yeni bir işe başlayacak olsam da 13 günlüğüne Christopher'lık yapmayı planlıyorum.

    Yazını bekliyorum ama aceleye getirme. Her yazının bir olgunlaşma evresi vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yazmışsın filmi :)

      Aaa istifaya şaşırdım. Ne diyelim, hayırlısı olsun :)

      Sil
    2. Umarım hayırlısı olur, teşekkürler :)

      Filmden çok etkilendiğim için biraz saçmalamış olabilirim. Ben de beğenmene şaşırdım :P

      Sil