60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

15 Mart 2015 Pazar

Affedersiniz Ama

Çok sıkıldım. İşimden, arkadaşlarımdan ve genel olarak her şeyden (bu defa çok fena). Can sıkıntısından patlamak üzereyim. Müzik meydan okumasında bir şekilde kendisinden söz etmeyi unuttum belki ama Björk'ün bu şarkısı tam da bu zamanlar çok iyi gidiyor. Hislerime tercüman..

"Afedersiniz ama,
Havaya uçurmam lazım
Bu bedeni havaya uçurup, benden almalıyım
Yarın yepyeni bir 'ben' olacağım
Yarın yepyeni olacak
Birazcık yorgun
Ama yepyeni"


8 yorum:

  1. Daha da moralini bozmamak için yorum yapmıyorum. Yoksa ben de sıkıldım hatta öff püff oldum. Ne bileyim kendime pek vakit ayıramaz oldum. Ama yorum yapmicam. Kendime bir çay koyup şu şarkıyı dinleyeyim iyisi mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi çay demlemek bence de. İnsanın derdini tasasını alıyor. Bu öffler püffler gitse de rahatlasak :/

      Sil
  2. Affetmeyiz zihinn olmuyor böyle biz alışkınız senin enerjik müzik dolu yazılarına :) olmazsa şu meydan okumasına +30 daha getirelim belki keyfin yerine gelir ya daaa napsak ki bu yılın tüm konserlerine gitme hakkın var desek ? Ehh o da kurtarmazsa björk'ten kurtulalım derim bahar geliyoo azıcık enerjik şeyler koyalım playlist'e ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın tüm konserlerine gitme fikri iyiymiş :D Bahar geldi ama bende tam tersi etki yarattı. İnsan faktörüyle birlikte ve tabii Björk'ün yeni albümü Vulnicura'nın da katkısıyla moralim tam anlamıyla dibi buldu. Bu iş arkadaşlarını, komşuları falan değiştirme hakkımız olsa keşke.

      Sil
    2. Ben yeni ev taşıdımm , iş olarak yeni aaa ondan acabaa bendeki bu enerji :) bu hakkı kendi kendimize verebiliriz aslında sadece biraz daha fazla cesaret gerekiyor sanırım

      Sil
    3. Komşulara rağmen şuan tek mutlu olduğum konu ev :)

      Sil
  3. Etrafını değiştiremiyorsan kendini, yaşantını değiştirmeni öneririm. Kesinlikle işe yarıyor!
    Bkz. Yeni okul, ardından eski işe istifa ve bugün itibariyle yeni iş :)
    Mariposa'nın da yazdığı gibi aslında herşey cesaretten başlıyor.

    YanıtlaSil