60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Mart 2015 Salı

A-fe-de Hali'ne Konuk Oldum


2014 Ekim'inde başlattığım Kitap Meydan Okuması (buradan ulaşabilrsiniz) sayesinde bir çok yeni blogla, yazarla tanıştım. Anasayfamda bulunan "kardeş siteler :)" listesinde de yer alan A-fe-de Hali onlardan biri.

Filmlere meraklı, kitap tutkunu, müziksiz yapamayan, fotoğraf seven herkesin bu sayfayı takibe almasında fayda var. Dostlara duyrulur :)

Geçtiğimiz günlerde kendisi sağolsun beni bloguna davet etti. "Neden müzik dinliyoruz" konulu bir yazı kaleme aldım. Buradan okuyabilirsiniz.

Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

4 yorum:

  1. Fazlasıyla istikrarsız bir blog hayatım var birkaç kişi dışında uğrayamıyorum ama izlemeye aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi ekledim. Görüşmek üzere ;)

      Sil
    2. Son zamanlarda benim de blogum istikrarsızlaştı. Meydan okumalar güzel sebepler oluyordu her gün yazmak için. Şu sıralar pek yazacak bir şey bulamıyorum.

      Sil
  2. Asıl ben teşekkür ederim Zihin. Bu şekilde tarif edilmek, mutlu etti :)

    YanıtlaSil