60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Şubat 2015 Salı

Şarkı Meydan Okuması (9.Gün)

Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

"Gün boyu dinleyip de sıkılmayacağınız bir şarkı seçin."


Bugüne kadar bir çok kez dinlememe rağmen zamanla unuttuğum çok şarkı oldu. Ama bir tanesi var ki, hiçbir zaman dinlemekten sıkılmadım. Ramones'un bende yeri ayrıdır. Punk müziği ve kültürünü bana onlar sevdirmiştir. Hala da onların seviyesinde bir başka punk rock grubuyla tanışmadım. Derler ya, "asla yerleri dolmayacak cinsten" diye, öyleydiler. Grubun en sevdiğim şarkısını, Poison Heart (Zehirden Kalp)'ı seçtim cevap olarak. Dikkat edin, şarkı fena halde bağımlılık yapma özelliğine sahip ! Bir oturuşta en az 5-6 defa üstüste dinlemeniz içten bile değil.

"Kimse onun hayatta kalabileceğini düşünmemişti
Zavallı çocuk, arkasında davul ritmiyle yürüyecek
Bir hayalin içine kilitlerler seni, gitmene de izin vermezler
Gülmene veya kahkaha atmana da izin vermezler

Pekala, bu dünyadan yürüyüp gitmek istiyorum
Çünkü herkesin zehirden bir kalbi var

Yıkılmış haldeki evsiz adamla arkadaş oluyorum
Sadece gülümser gibi oluyor, gerçekten beni sarsıyor
Her köşede bir tehlike var, ama ben iyiyim
Sokağın aşağısına yürüyorum, dünü unutmaya çabalarken

Pekala, bu dünyadan yürüyüp gitmek istiyorum
Çünkü herkesin zehirden bir kalbi var.."

Ayrıca şarkının klibini de çok severim :)

4 yorum:

  1. Benim cevaplarım hep basit oluyor ben bu işe girişmekle iyi etmedim demi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu öyle şey :) Kpop şarkıları mesela hiç bilmiyorum. Sayenizde öğreniyorum :)

      Sil
  2. 4 kez dinledim ilk seferde :)

    İnsanı yormayan, sıkmayan, mutlandıran bir şarkı. Üstelik yeni keşif! teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim :) Çok güzel tanımlamışsın şarkıyı. Gerçekten insanı yormuyor ve sıkmıyor. Tekrar tekrar dinletiyor kendini.

      Sil