60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

2 Şubat 2015 Pazartesi

Şarkı Meydan Okuması (8.Gün)

Hala çok geç değil. Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

"Reklam izlerken keşfettiğiniz bir şarkı seçin."


Bir kaç ay önce kendime araba bakarken Youtube'taki reklamların birinde duydum bu şarkıyı (reklam için buraya tıklayın) ve duyar duymaz Klaus Nomi gibi bir anda irkildim. Araba falan yalan oldu ve şarkıyı aramaya koyuldum. Şarkı gibi şarkı yani. Daha sonra grubun başka şarkılarına da kulak verdim. Adamlar baya sağlam bir grup çıktı Rıza Baba :))


6 yorum:

  1. Güzel şeyleri zahmetsiz ve surprizli kesfetmenin tadı da bir baskadır :)

    Araba bakmak konusuna ayrı bir parantez acmak isterim. 2014 yılımın büyük kısmı araba arastırmakla gecti. Uff nasıl bir zevktir! Ozellikle sahibinden'deki ilan içeriklerini okumak :P Fakat bazen hedefi saptırdıgım oluyordu; corsa-polo civarı ararken, bir anda beetle-bmw-mini bakarken kendini bulmak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamlar güzel bir fırsat oluyor bu süprizli keşfetmelere :)

      Ahahaha hepimizin başına geliyor demek ki bu. Mütevazi arabalara bakarken istemsizce kendimi iddialı araçlara göz atarken buluyorum :D İlanlar eğlenceli olsa da, bazen aldatıcı olabiliyorlar. Geçenlerde bir araba beğendim. Özellikleri de yeterli görünüyordu. Fakat bazı aksesuarlar arabanın resminde görünmüyordu. Açtım telefonu sordum adama şu şu var mı diye, "kardeşim ilanı düzenledi" diye kendini savundu :D Bakıyorsun resme, çıplak haliyle araba, fakat ilanda yok yok.

      Sil
  2. Şarkıyı çok beğendim.
    Geçenlerde benle yaşıt bir Land Rover gördüm, satılık. Şu anda ehliyet kursu arıyorum, öyle bir tutkuyla beğeniyorum yaşlı cipleri :)
    Ehliyeti veren allah, cipin parasını da verir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim :)
      Roverların tüm modelleri afet <3

      Sil
  3. Post rock tadında enfes bir şarkııı !Bayıldımmm. Bu araba reklamlarındaki şarkılar cidden ayrı bir güzel oluyor
    ayrıcaaa 70 model mustang varken diğer arabalara bakılmaz :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, reklam ve filmlerde kullanılan post-rock şeylerini çok seviyorum. Muscle car diye adlandırılan o gruptaki her araç zaten ayrı bir şaheser <3 Mustang'inden tut da Camaro'suna kadar :)

      Sil