60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

1 Şubat 2015 Pazar

Şarkı Meydan Okuması (7.Gün)

Şimdiden bir hafta olmuş :) Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

 "Banyo sırasında duş başlığıyla okumayı sevdiğiniz bir şarkı seçin."

 
Yukarıdaki görselde eleman duşun başlığını yemiş sanırım :D Adama gülmekten soruya vereceğim cevabı unutma noktasına geldim bir ara. Neyse. Duş başlıkları şarkı söylemek içindir efendim, lutfen yemeyiniz ! Hiç utanmadan sıkılmadan şunu söylemem gerek; duşta şarkı söylemeye bayılan biriyim. Ciddi ciddi repertuarım bile oluyor bazen. Sabahın köründe apartmanı uyandırmak en büyük hobim. Komşularımı sevmiyorum çünkü kedilerimden nefret ediyor bir çoğu (yazar burada eteğindeki tüm taşları döküyor). Duşta söylemeyi en çok sevdiğim ise Serge Gainsbourg'un unutulmaz şarkısı La Javanaise'dir. Şarkıyı ne kadar sevsem de Youtube'ta şarkıya hazırladıkları amatör klip rezalet, sadece dinleyin bence, buyrunuz :D

6 yorum:

  1. Çok güzelmiş :)
    Bence komşuların gayet şanslı hissetmeli kendini. Şahsen, hala kimliğini tespit edemediğim bir komşum tarafından kurulan, bozuk frekanslı bir radyo alarmı vasıtasıyla uyandırılıyorum. Ne kadar acı olduğunu anlatamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden radyo alarmım vardı ama hava saldırısında çalan sirene benzer bir ses çıkardığı için sabahları kalbim dayanmıyordu sesine, fişini çektim :D Bazen ödüm kopuyordu sesi duyar duymaz :"D

      Sil
  2. ama erkek neslinin genetiği böyle.evet duş başlığını şarkı söylerken yiyebilirler.buna tüm kalbimle inanıyorum:)
    komşularımla aram iyi aslında.lakin bir keresinde aşağıdan kendi zilime basıyorum diye üst komşununkine basmışım okkalı bir laf yemiştim.çok ayıp insanlar var.çok ayıplar gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla biz genlerimizle beraber tükeniyormuşuz, bilim adamlarının yalancısıyım :D Yakında müzelerde sergileniriz "eskiden duşta şarkı söyleyen bir canlı türü" şeklinde :)
      Sinir oluyorum öyle insanlara. Ne var yani onun ziline bastıysak dimi ? Hoşgörüsüz insanlar -___-

      Sil
  3. Charlotte'nin babası Jane 'nin eşiymiş yaaa bi zamanlaar bu beyefendiii senin sayende daha neler öğrencem kimbilir :)) ayrıca itiraf ediyorum ben bu şarkıyı jane birkin'nin sanıyodumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdiğim bir ailedir :)) Kızları yetenekli bir oyuncu, ebeveynler ise harika şarkıcılar (özellikle Serge'in sanatçı yanına hayranım). Serge öldükten sonra Jane bu şarkıyı pek çok kez sahneden okumuştu :)

      Sil