60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Şubat 2015 Pazar

Şarkı Meydan Okuması (28.Gün)


"Islıkla eşlik etmekten hoşlandığınız şarkı hangisi?"


Valla ıslık çalmayı da, ıslıkla bir şarkıya eşlik etmeyi de çok severim. Madem bugünkü sorumuz ıslıkla ilgili ve günlerdense pazar, Françoise Hardy'den iki güzel şarkı seçtim cevap olarak. İlkini bir kaç ay önce paylaşmıştım blogumda ama yine de ekleyeyim şöyle. Herkese güzel pazarlar dilerim.

4 yorum:

  1. Islık çalmayı ben de çoook severim bütün şarkıları da çalabilirım farketmez bana :) bu güzel pazar gününe yakışır soru olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Yerli yabancı ayırt etmeden çalarım hunharca :D

      Sil
  2. Tam ıslıklık şarkılar seçmişsin :) Keşke ben de ıslık çalabilsem :(
    Françoise yeni keşif oldu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Françoise'ın şarkıları bence çok dinlendirici. En gergin zamanımda hemen açarım bir kaç şarkısını, pamuk gibi yapar insanı :D

      Sil