60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

20 Şubat 2015 Cuma

Şarkı Meydan Okuması (26.Gün)


Size sevgilinizi hatırlatan şarkı hangisi?


Morrissey konseri öncesi yukarıdaki yastık kılıfnı almak istemiştim ama nedense bu ürün İstanbul'a gelmemiş. Ben de gidip t-shirt almıştım. Böyle de abuk sabuk bir anımdır.  

Şu sıralar bekarım. O yüzden bu şarkıya verebileceğim bir yanıt da yok gibi. Eski sevgilileri de cevapladık daha önce. En iyisi Morrissey tercüman olsun hislere.

"Dün gece
Birinin bana aşık olduğunu düşledim
Zarar yok, ama umut da yok
Yine sadece yanlış alarm
Dün gece
Beni saran gerçek kollar hissettim
..
Eski hikaye, biliyorum
Ama devam ediyor
Ah, devam ediyor işte.."

Bu arada şarkının başındaki sözsüz kısımda piyanoya arkadan eşlik eden gürültü, İngiltere'de 1984 yılında madencilerin gerçekleştirdiği sokak gösterilerinden alınmış.
 

6 yorum:

  1. Yine söyleyecek söz bırakmayan bir şarkı olmuş.
    Çok sağlam bir arşivin olmalı Zihin. Her ruh halini, her koşulu içeren :)

    YanıtlaSil
  2. O yastık kılıfını alsaydın her gün Morriseyle uyumuş gibi olurdun herhalde sanırım galiba bu da abuk subuk bir saptama oldu :D
    Neyse bu şarkıyı severim bazı gecelerimin değişmez yoldaşı oluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha :D Her sabah günaydınlaşırdık adamla :p

      Gecelerin vazgeçilmez ismi Smiths/Morrissey.

      Sil
  3. Aaa bak o en baştaki gürültünün ne olduğunu senden öğrendim şimdi.
    Yastığına yastıkla cevap verdim bugün ehehhehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yastık savaşı ha ! :D Dur hemen bakayım eklediğine.

      Sil