60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

13 Şubat 2015 Cuma

Şarkı Meydan Okuması (19.Gün)

Yeni başlayanlar için tüm sorular burada.

Dinlerken sizi isyankâr hissettiren şarkı hangisi?


Ne zaman The Clash'in I Fought the Law'unu dinlesem ben de Morrissey gibi elime pankart alıp dolanmak istiyorum. Hemşehrim Joe Strummer da öyle bir okuyor ki şarkıyı, taşa dinletseniz taş gaza gelir, o derece. Strummer'ın da Ankara'da doğup, İngiltere'nin en azılı punk gruplarından birini kurması bana hep ilginç gelmiştir. Punk müziği oldum olası sevmişimdir. Kimisi için Ada'dan çıkmış en iyi punk grubu Sex Pistols'tır; ama bana soracak olursanız The Clash tüm zamanların İngiliz menşeili en iyi punk grubudur. Öfkeyse öfke, eğlenceyse eğlence, hepsi mevcut.


2 yorum:

  1. Bu soruyu da bir şekilde Morrissey ile görselleştirmişsin ya, diyecek söz bulamıyorum :) Bugün de ilginç bilgiler günü gibi oldu. Clash'ın kurucusunun aslen Ankaralı olmasına da şaşırdım. Demek ki ne cevherler çıkabiliyormuş Ankara'dan. dipnot: Şarkıyı sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha :D Her ruh haline uygun bir Morrissey pozu var :p Gelecek soruların görsellerinde de (en azından bir kısmında) Morrissey'i görürseniz şaşırmayın derim :) Funda Arar da Ankaralı. Bunu da dipnot olarak vermek istedim :)

    YanıtlaSil