60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

11 Şubat 2015 Çarşamba

Şarkı Meydan Okuması (17.Gün)

Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

"Sizi sakinleştiren bir şarkı seçin."


Daha önce sanırım yazmadım ama ben iflah olmaz bir Buddha Bar fanatiğimdir. Öyle böyle değil ayrıca. Elimden gelse piyasadaki tüm Buddha Bar albümlerini toplarım. Bugün cevap olarak iki farklı Buddha Bar şarkısı seçtim. Güzel ve sakin bir gün olmasını dilerim :)



10 yorum:

  1. Direk uykumu getirdi bu kadar sakin müzik :) Normalde hiç öyle bar/klup insanı değilimdir, bir defa Paris'te gitmiştim Buddha Bar'a. Ambiyansı çok iyi.

    Fotoğrafın anlamını çözemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha valla gergin zamanlarda buddha bar cdlerine koşuyorum hemen. Özellikle gece yatmadan iyi oluyor. Rahatlatıcı bir etkisi var :) Serinin bence en iyi albümü Buddha Bar XII. Gönül Yazar'ın Özlediğim Sevgili şarkısına bir remix yapmışlar orada, enfes ! :) Buddha Bar'ın restoranlarına gitmek istiyorum ben de. Paris'e yolum düşerse o şubesini de ziyaret ederim :)

      Morrissey arkadaşlarıyla ve gayet mutlu görünüyor. Arkadaşların sakinleştirici yanına dikkat çekmek istemiştim :)

      Sil
    2. Merak ettiğim bişey var Zihin. Acaba Morrissey blogunu ziyaret ediyor mu? Ki bence ediyorsa çok duygulanıyordur :)

      Geçen yazılardan birinde gönderme yorumu yazmıştım ama bana hala dönmedi :P

      Sil
    3. Keşke blogumu ziyaret etse ya :( O kadar adama methiyeler düzüyorum kaç yıldır. Bir "Hi Zihin!" bile demedi bana konserde :D Ama bildiğim kadarıyla cep telefonu yok ve bilgisayarla da fazla zaman geçirmiyor.

      Morrissey'in sitesini (True to You.Net) yöneten Julia'ya söyleyeyim de bizim buralara çeksin adamı, baksın bloglarımıza :D Selam yollasın bize.

      Şimdi gelir melir, bir karşılama hazırlayalım adama, kuru kuru olmaz :p

      "J'adore Morrissey ! Tu me rends heureux."

      Sil
    4. Demek cep telefonu bile yok, sağlam adammış! :)

      Şimdi gözümde şöyle bir sahne canlandı.. Belki de nadiren bilgisayar başına geçiyor. Tam da sabah kahvesini yudumlarken, google'da adını aratıyor ve senin bloguna tıklıyor. Fakat tüm yazılar türkçe diye anlayamadan ekranı kapatıyor :) Üstelik headerın Bowie temalı olduğu için dertleniyor da.

      Acaba Morrissey arşivinden bişeyler mi koysan headera :P

      Sil
    5. Aslında Bowie'yi görünce ilgisini daha fazla çekebilir. Morrissey bildiğim kadarıyla sıkı bir David Bowie hayranı. Hatta 90'ların ortasında beraber sahneye bile çıkmışlardı :) Türkçe sorununu halledebiliriz, yeter ki bir sinyal versin bloguma bakındığına dair, üşenmem tüm yazılarımı İngilizceye çeviririm :D :D

      Sil
  2. Aklıma şu güzel tişört geldi :)
    http://s169.photobucket.com/user/snapyou/media/DSC_0001-1.jpg.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet :) Kıskanıyorum adamı, ne giyse yakışıyor. O Tarz Senin Morrissey :D

      Sil
  3. Bir şeyleri geç keşfetmekten daha çok kızdıran bir şey varsa o da geç farkettiğim şeyle ilgili elimdeki fırsatını kaçırmak !
    Meselaa Yeni bir grup keşfediyorum sonra bi bakıyorum daha geçen sene konsere gelmişler bekle bi 5 yıl keyifleri yeterse gelirlerr bana kaderin oyunu bu bence Keşkee sen de daha önce paylaşsaydınn fırsatım vArken oraya da giderdim pariste , neyse böylesine rahatlatan mutlu eden şarkıların üstüne negatif yorumlar gitmez :) o zamanlar bilmiyomuşum demek kii parise bir daha gitmem için bir sebebim olacak ve bir daha gideceğim ne güzel.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala gitmedim Paris'e :D Çok ekmeğini yedim şehrin, ama hala kendisini göremedim. O duyguyu iyi biliyorum. Konserler de çok oluyor dediğin gibi. Biri geliyor mesela, gazeteler yıkılıyor, ben bakıyorum ve "ne ayak ki bu" diyorum. İki yıl sonra "zihni sinir, neden gitmedim ki ona" diye kendime çemkiriyorum :D

      Sil