60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

9 Şubat 2015 Pazartesi

Şarkı Meydan Okuması (15.Gün)

Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

"Size başkası tarafından söylenmiş olan bir şarkı seçin."


Meydan okumayı böylece yarıladık. Bugünün kahramanı ise Anneke van Giersbergen. Tamamen şans eseri gittiğim albüm lansıman konserinden sonra kendisine resmen aşık oldum diyebilirim. Özellikle Drive ve Everything Is Changing albümleri çok güzel. O zaman My Boy gelsin.

3 yorum:

  1. 15. günde çıtayı iyice yükselttiniz sevgili Zihin :)
    Ben bu soruyu pek yorumlayamadım açıkçası. Mesela sana mı ithaf edilmişti konserde? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nerdeeeee :D İthaf etmese de bana bakarak söyledi, olur bence :p

      Ya aslında benim anladığım, başkasından kastı eş dost akraba sanırım. Mesela sevgilinizin size söylediği şarkı gibi. Ama şu sıralar kimse bana şarkı söylemediği için cevabı bu şekilde verdim :))

      Sil
    2. Peki o zaman ben de bu kabulle cevaplayacagım :)

      Sil