60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

5 Şubat 2015 Perşembe

Şarkı Meydan Okuması (11.Gün)

Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

En yakın arkadaşınızı hatırlatan şarkı hangisi?


Yağmurlu havayı sever, uykucudur, kedi delisidir benim gibi, müthiş takıları vardır, Kurabiye Canavarı'nın önde gidenidir, bana telefonda hunharca şarkılar söyler ve elbette R.E.M dinler. Başkadır o ya. Şimdi ne yazsam burdan, okurken utanacak, biliyorum (kızarışı gözümün önüne geldi). O yüzden lafı uzatmıyorum. Allah herkese böyle güzel dost versin. On numara, beş yıldız birisin uyuyan güzel.


5 yorum:

  1. Bu soruya cevap olan dostlar ne şanslılar :)

    Bu arada söylemesem çatlarım! :) Açıkçası ben David Bowie'nin farkında degildim, senin listelerinde görene kadar. Bugün youtube tan pespese videolar izlerken bir tanesine denk geldim ki; Secret Life of Walter Mitty filminden dolayı bayıldığım Space Oddity Bowie'ninmiş meğer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bowie candır :) O zaman Space Oddity'i seven bunu da sever: https://www.youtube.com/watch?v=rm5prJDXxQk

      Aslında Space Oddity'nin müziğinin üzerine okunmuş bu şarkı. Sözler farklı. Hangisini daha çok seviyorum bilmiyorum ama bu İtalyanca versiyonu çok daha hüzünlü geliyor bana.

      Bertolucci'nin "Ben ve Sen" filmini sinema salonunda tek başıma izlerken, filmin sonlarına doğru bu şarkı çalmaya başlamıştı. Resmen koltuğa çakılıp kalmıştım. Nasıl bir duygu seli yaşatmıştı bana :)

      Sil
    2. Anısı olan şarkıların yeri ayrıdır :) Fakat, link kopyalanmıyor ki senin blogundan :(
      Şarkının adını yazarsan youtube dan bulayım.

      Sil
  2. Ne güzel bir dostluğunuz varmış kıskandım doğrusu :D Ayrıca uyuyan güzellere ayrı bir sempati duyarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha çok uykucudur kendileri hiç sorma valla :D

      Sil