60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

4 Şubat 2015 Çarşamba

Şarkı Meydan Okuması (10.Gün)

Yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

"Düğününüzde beraber dans etmeyi umut ettiğiniz şarkı hangisi?"


Eveeeeeeet sonunda evlendim. Bu da geldi başıma. Hem de emektar blogumun 1499. yayınında !! Dans edeceğimiz bir şarkı bulmamız lazım. Aslında Kylie Minogue'un dans etmelik milyonlarca şarkısı var (In My Arms, 2 Hearts, Love at First Sight, vs.). Onlardan herhangi birini seçebilrdim fakat hiçbiri All the Lovers kadar "o an"a uymazdı herhalde. Sizlerden ricam müstakbel geline benim ezelden beridir Kylie'ye platonik aşk beslediğimi söylememeniz (Kylie'yi gelinin kendisinden çok daha öncesinde, 2008 Mayıs'ında gördüm düşünün halimizi, nerede kaldı bu gelin ??). "Bula bula onun şarkısını mı seçtin" der, kafaya pastayı yerim ilk günden. Umarım şarkıya kapılan ziyaretçiler de aşağıdaki klibi taklit etmeye kalkmazlar. Mazallah ahlak masası dertop eder hepimizi alır içeri. 

"Dans, tek yapmak istediğim şey o, dans etmeyecek misin peki ?
Seninle burada dikiliyorum, oynamayacak mısın?
Havana girmek istiyorum, çünkü yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum!

Acıtıyor, çok yaklaştığında, ama bebeğim acıtıyor

Aşk gerçekten bu kadar güzelse sadece daha fazlasını istersin
Seni ateşe atsa bile!

Tüm sevgililer, çoktan gitmiş olanlar, onlar kıyaslanamazlar seninle!
Korkma, birazcık daha ver
Onlar kıyaslanamazlar..tüm aşıklar!"

9 yorum:

  1. Düğün kelimesinin anlamı her ne kadar lügatımda olmasa da :) tek geçerim https://www.youtube.com/watch?v=9K-H6fxJjgA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yavaş danslar içinmiş, beğendim şarkıyı :)

      Sil
  2. hahah gif :)

    Kylie'nin bu şarkısını bilmiyordum iyi oldu, yalnız klip fenaymış. Koku filminin finali geldi aklıma ki pek severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gif beni yıktı :D

      Pek bilinmese de bence en güzel şarkılarından biri. Koku güzel filmdi evet :)

      Sil
  3. RTÜK basacak blogunu ahahhahha :D Koku filmini seyretmediğim için video bana malum bir partinin seçim propagandası için çektiği videoyu hatırlattı, bayrak yerine Kylie var burada :) İmkanım olsa Kylie'ye oy verirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHAHAHAAHAHA :"D Yapma Fermina, ne güzel unutmuştum onları. Çiçekti böcekti geziyordum ortalıkta. Sesi kulaklarımda çınlamaya başladı.. Kylie'nin partisine bir isim de bulmak lazım; Sev-Par (Sevgi Partisi) nasıl oldu ? :) Oy vermeyenin kaşığı kırılsın :D

      Sil
    2. Valla kilitler seçimi meçimi, sandıklarda izdiham olur :)
      Sev-Par çok güzel, bir de şöyle içinden ok geçen kalpli filan amblem bulduk mu bitti bu iş.

      Sil
    3. Biliyorsunuz kendisi eski şarkıcı :D

      Sil
  4. Ahahhahhahaha ayyyy gözümün önüne geldi yemin ederim! Ellerini omuzlarına doğru çekiyor, kaşlar onaylamaz bir şekilde havaya kalkıyor :D

    YanıtlaSil