60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

28 Ocak 2015 Çarşamba

Şarkı Meydan okuması (3.gün)

Geldik üçüncü sorumuza :) Yeni katılımcılar için tüm sorular burada.

"Dinlemeye tahammül bile edemediğiniz şarkı hangisi?"


Yanıtı çok kolay oldu; Lorde'un Royals'ı. Olmuyor, olamıyor a dostlar. Ben böyle abartılmış, niteliksiz bir şarkı daha görmedim herhalde. Geçen sene herkes "şöyle iyi, böyle iyi" diye gezinirken ben kaçacak delik arıyordum. South Park neyse ki imdadıma koştu ve 18.sezonun nerdeyse her bölümünde Lorde ile hunharca alay etti. Şarkıyı sevmediğim için o parodilerden birini paylaşmayı uygun buldum. İlk seyrettiğimde koltuktan düşmüştüm :D


5 yorum:

  1. Ahahhahah Stan'in çıt diye bayılması :D
    Bşka bir Lorde şarkısını meydan okumanın bir yerlerine sokacağım mecburen, çok dinliyorum çünkü bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sezon kırıp geçirdiler ya :D
      Aslında güzel 2 şarkısı var şimdi hakkını yemeyelim ama genel olarak pek dinleyesim gelmiyor :(

      Sil
  2. Şu Audio Tone ve diğer teknolojik zımbırtıları kapsayan şarkıları farklı bir bakış açısı altında değerlendirmek daha uygun olur diye düşünüyorum. Royals ritm olarak inanılmaz hoş geliyor, dinginlik veriyor bana. Lorde'un deli tavırlarını da çok seviyorum. Bunun dışında gerçek sesinin bu olup olmaması hiç umurumda değil. Sahne artık yetenekten çok şov niteliğinin öne çıktığı bir yer. O yüzden yeni şarkıları buna göre değerlendiriyorum hep. Hepsinin tadı ayrı.

    Yalnız parodi enfes olmuş iyi güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala eski kafalıyım ne yazık ki :) Fazla auto tune vb. oynamalara gelemiyorum. Sesin daha çıplak olması hoşuma gidiyor. Hem güzel olup olmaması da önemli değil. Doğal olsun yeter :) Mesela 4.güne verdiğim cevaptaki Nico. Otuz şarkı okuyorsa yirmi dokuzunu detone okur, ama kendi sesi olduğu için hiç batmaz bana :) Tercih meselesi tabii.

      Son sezonda kaç tane böyle Lorde parodisi var bir görsen, çok komikler :D

      Sil
    2. Onun da tadı apayrı elbet. Benim de gerçek müziği sahtesine tercih ettiğim çok olur, ruh halime göre. Müzik konusunda belki de en geniş çerçeveyi kabullenmiş biriyim, kaliteli bir iş olduğu sürece neredeyse her tür az ya da çok bir yer buluyor kalbimde :)

      Sil