60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

27 Ocak 2015 Salı

Şarkı Meydan Okuması (2.Gün)

Meydan okumamızda ikinci gün. Yeni başlamak isteyenler için tüm sorularımız burada. Bugünün sorusu;

"Çıktığında radyonun sesini açtığınız şarkı hangisi?"


Aslında her sevdiğim şarkıda sesi açarım ama tabii bazı şarkılarda sesi köklemek gerek. Kırılgan vokaliyle, İngiltere'nin son centilmeni, Bryan Ferry'nin klasiklerinden Slave to Love'ın hakkını vermek lazım son ses. Şarkı bu sene 30. yaşına basıyor olmasına rağmen hala radyolarda çalınması mucizevi bir şey. Aslında çok şaşırmıyorum çünkü harika bir aşk şarkısı. Hani derler ya, seneler geçse de eskimez, o cinsten. Radyodan Ferry'nin naif sesi dalgalanırken bir anda kendinizi şarkıya eşlik ederken bulmanız kaçınılmazdır.

6 yorum:

  1. Şarkıları çok erken paylaşman süper oluyor benim için. Zahmetsiz bir şekilde güne başlama şarkımı bulmuş oluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı şeyi düşünmüştüm. Güne başlarken şöyle kaçamak kaçamak kendi müziğimi dinlerken eşlik etti çok da güzeldi. Teşekkür

    YanıtlaSil
  3. Slave to love , şarkının ismi yeter güzel olması için :)
    Bu soru ile dans ettirme isteği uyandıran sorusuna aynı cevabı verirdim ve tabikii (cyndi lauper ) girl just want to have fun olurdu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyndi'nin o şarkısı da çok kop kop bişidir ya :D Onu dans etme isteği uyandıran şarkı olarak seçmek iyi fikir :)

      Sil