60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

1 Ocak 2015 Perşembe

Enginar Etkisi

Günaydınlar herkese.

Umarım sabah uyandığınızda kendinizi sokak köşelerinde sereserpe yatarken veya kafanız klozetin içindeyken bulmadınız ? Öyleyse de eğer size iyi gelecek bir şarkı var elimde. Üstünüzü başınızı düzeltmenize gerek de yok. Enginar niyetine tüketiniz, birşeyciğiniz kalmaz. Zımba gibi olursunuz. Hadi bakalım, ufaktan uyanmaya başlayalım artık. Kuşlar gökyüzünde yerlerini aldılar bile..

Not: Yeni senenin ilk güzel haberi; amorti çıktı !


6 yorum:

  1. Bana o bile çıkmadı iyi mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :/ Ben de amorti çıktı diye sevinen biriyim. Ne kadar küçük hayallerim var, düşün :((

      Sil
    2. Yalnız akşamdan kalma olayının yöresinden bile geçmesem de şu enginar etkisi benim günümü aydınlattı. Bloggerda dinlediği ne varsa sorgulamadan dinleyeceğim sayılı kişiden birisin sanırım zihin

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Bunu duyduğuma gerçekten sevindim :) Radio Dept sevdiğim gruplardan biri. Umarım 2015'te onları dünya gözüyle de izleriz :)

      Sil
  2. kutlarım :D bilet almayınca bir şey çıkmasını da beklemiyorum :D hoş beklesem nolacak , değil mi :) inş büyük ikramiye çıkmışçasına mutlu olduğumuz bir yıl olsun , :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı çekilişi hariç hayatta bir kuruş vermem bu işlere :) Çok mantıklı gelmiyor nedense. Milyonda bir ihtimal sonuçta. O vurucak diye dünya para dökmek mantıksız. Gider kitap alırım o paraya :D Sağlık ve mutluluk olsun zaten gerisi önemli değil :)

      Sil