60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

9 Aralık 2014 Salı

Eşekli Ninni

 

Az önce televizyonda kanalları değiştirirken Trt Çocuk'da "Eşekli Ninni"ye rastladım ve koca adam olmama rağmen dehşete kapıldım. Niye derseniz, ninninin en can alıcı dizelerinden bazılarını paylaşayım;

"Eşek senin ağzınla fırın mı yapayım..
Eşek senin burnunla çeşme mi yapayım..
Eşek senin kuyruğunla kamçı mı yapayım.. 
Eşek senin gözünle fincan mı yapayım" (en fenası da burası)

Ne istiyorsunuz abi zavallı eşekten ? Gece gece moralimi bozdunuz. Videosu da ayrı olay. Sonunda herhalde eşekcağız ölüyor ve cennete gidiyor. Yahu ninnilerimize bile haller oldu artık. Eşeğin gözünden fincan yapma fikri nasıl akla gelmiş olabilir ki ? Zaten çocukluğumuzun tonton Nasrettin Hoca'sını da leylek gagası kesen, öküz sopalayan asabi gözü dönmüş bir herife çevirdiniz. Offf neyse ben yatıyorum. Merak eden varsa ninninin tamamını buradan izleyebilirsiniz:

6 yorum:

  1. Okurken benim de aklıma Nasrettin Hoca'nın hikayesi gelmişti, internette görmüştüm meb onaylı bir kitapta hikaye resmedilmişti bi' de. Animasyonu yapan abi zaten ayrı bi' kafaya sahipmiş. E.T.'ye bağlamış olayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasrettin Hoca'lı hele daha korkunç. Resmen çocuklara gagası makasla kesilmiş leylek gösteriliyor kitaplarda düşünebiliyor musunuz ? E.T. :D :D Gerçekten öyle olmuş ya. Bisikleti eksik :D

      Sil
  2. Bu trt çocuk çok fena bir biçimde yanlış içerikle dolu tum diğer türk tv kanalları gibi. En nihayetinde herkes bu televizyonları tutup camdan aşağı uçuracak, olcak olan o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim çocuğum olursa bir gün herhalde televizyon izlemesini yasaklarım. Onaylı kitapları da okutmam. Kendim seçerim okuyacağı kitapları. Böyle şey olabilir mi ? Gaga kesenler, gözden fincan yapanlar filan. İnanılmaz ! En temizi dediğin gibi aptal kutularından tamamen kurtulmak.

      Sil
  3. ben ilk kızım doğduğundan beri biliyordum bu ninniyi.bir de söyleyenin o ince sesi, gülüşmeler falan. sanırsın çok matah şeyler söylüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle. Ben de ona dikkat ettim, o kadar neşeyle ve masum bir şekilde söylüyor ki ninniyi seslendiren "eşek senin kuyruğundan kamçı yapayım mı" (arka fonda bebek gülüşmeleri).. Kaygı verici.

      Sil