60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

28 Aralık 2014 Pazar

Deniz Tuttu Beni, Ama Hala Rıhtımdayız



Donacak kadar soğuk, zavallı bir ruhum ben
Çok uzakta
Gitmeye niyetlendiğim yerden
Süpürüyorum hayatın bitmek bilmez durgunluğu içinde
Gitmeyi amaçladığım yerden çok uzakta

Sevdiğime ulaşmanın bir yolunu bilebilseydim keşke
Bir yolu yok...
Sevdiğimi etkileyecek çekiciliğimin olmasını dilerdim
Ama görüyorsun ya, çekici bir yanım da yok
Mmm..

Bu akşam tutabileceğimden fazlasını tükettim
Oh, bu senin için çok açık
Ve söyleyebilirsin seni asla sevmediğimi
Söyleyebilirsin, bu arada, tüm gün uyuduğumu

Ve tüm hayatım boyunca kimse bana bir şey vermedi
Kimse bir defa olsun bir şey vermedi
Benim aşkımsa gözünün içindeki iğne kadar keskindir
Tam bir aptal olmalısın
Benim yanımdan geçip gittiğin için

2014 yılının son şarkı paylaşımını da Morrissey'in bol acılı Seasick, Yet Still Docked parçasıyla yapayım istedim. Morrissey'in -bence- en başarılı şarkı sözlerini yazdığı döneme (1985-1994) ait bir parça. Gelecek yıl herkesin sevenlerine kavuşması dileğiyle efendim..

Not: Şarkının çevirisi bana ait.

6 yorum:

  1. Melankoliye alışmış bedene , bu güneşli pazar gününde ne güzel gitti bu şarkııı :)

    Gelecek yıl bence öncelikle herkese istediği kariyere ulaşma fırsatı getirsin, gerisi olur gider :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla melankoliye alıştık sanırım :) Burası pek güneşli değil, ama kapalı da sayılmaz. Ankara..her zamanki gibi sıkıcı ve gri :D

      Duana kocaman bir amiiiinle eşlik etmek istiyorum :)

      Sil
  2. iyi geldi bana bu parça,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim :) Morrissey şarkıları her zaman iyi gelir.

      Sil
  3. parça süper, dilek ondan da süper , amin diyelim :D

    YanıtlaSil