60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

21 Kasım 2014 Cuma

İyi Haftasonları Mi Caballero

 

Sistemin bireyleri delirttiği, bunalttığı ve umutsuzluğa sürüklediği bir haftanın daha sonuna geliyoruz. Ne yazık ki bir süredir devam ettiğim "haber perhizi"ni sürdüremedim. Ve yine "normal" her insan gibi ben de ufaktan ufaktan gazete ve haberleri takip etmeye başladım. Ne mi oldu peki ? Gündem yine ağzıma etti. Bol bol öfkelendim, Ermenek şehitlerine ağladım. Ülkede güzel şeyler hiç mi olmuyor acaba ? Siz en son ne zaman güzel bir haber aldınız ? Ben yine perhize gireyim en iyisi. Haberler iyi etmiyor beni.

Döndüm yine ona.. Françoise Hardy'min huzur dolu sesine. Herkese tavsiye ederim şarkılarını. İyi haftasonları.


8 yorum:

  1. Ancak "bir hafta perhiz bir gün gerçeklerle yüzleşme" şeklinde sürdürülebilir bu durum sanırım. Aksi halde umutsuzluktan ölecekmiş gibi hissediyor insan. Hayat toz pembe değil ama neticede bir şekilde devam ediyor.
    Huzurlu şarkılarını bizlere sunanlara müteşekkiriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bayadır perhizi sürdürüyordum. Çünkü bir ara gerçekten ölücekmiş gibi oldum. İnsanı delirtirler.

      Ne demek :) Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  2. Haberleri okumaya da izlemeye de sinirlerimin dermanı kalmadı.
    Soma'dan bu yana uzak duruyorum mümkün olduğunca. O da bir çözüm değil gerçi. Ne bileyim, ara ara açıyorum, 3. sayfa haberleri başlayana kadar izliyorum/okuyorum, tamamdır:-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi arada bakmak. Çünkü her gün düzenli olarak takip edince insanın asabı bozuluyor. Sinirleri hopluyor. Artık sadece magazin ekleri..

      Sil
  3. hiç izlemiyorum desem yeridir , yetti çünkü :(

    YanıtlaSil
  4. ben her gün gazete okuyorum ve her gün deliriyorum..

    haberleri izlemiyorum ama gazete alışkanlığıman kurtulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi bırakmak hepsini. Tek hayatımız var bu dünyada çünkü. Sıkmaya değmez :(

      Sil