60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

7 Ekim 2014 Salı

Kitap Meydan Okuması (23.Gün)

Meydan okumaya yeni başlayacaklar için tüm sorular burada. Sorumuz ise; 

Uzun zamandır okumak isteyip de bir türlü al(a)madığınız bir kitap ?

Genellikle otobiyografileri severim. Ama eğer yazarı sevdiğim bir sanatçı ise kitap daha bir ilgi alanıma girer. En son Patti Smith'in Çoluk Çocuk'unda bu kadar çok heyecanlanmıştım.

Bu sene de Morrissey nihayet kendi hayatını kaleme aldı ve Penguin Classics kapsamında basıldı. Henüz kitabı alma fırsatım olmadı ama deli gibi o günü iple çekiyorum. Yıllardır şarkılarına ve aktivist duruşuna hayran olduğum adam hayatını yazmış. Okumazsam ayıp olur !

Yaşadığı kısa ilişkilerden tutun da müziğine dair bir çok şeyi içinde barındıran yılın müzik olaylarından biri kabul edilen bu otobiyografiyi umarım en kısa zamanda alır ve okurum.

Viva Hate !


4 yorum:

  1. http://tifiltigtil.blogspot.com.tr/2014/10/etkinlik-book-challenge-tag.html?showComment=141274469610
    Öncelikle seni mimledim. Belki yapmak istersin bir bak istersen. Sonrasında senin okuduğun kitapları merak etmeye başladım genelde benim duymadığım yazarlardan bahsediyorsun. Ben genelde yeni çıkanları veya herkesin bildiği klasik kitapları okurum ama senin sayende kendime yeni listeler yapmaya başladım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duymak mutlu etti beni :) Ben de hiç duymadığım isimlerle ve kitaplarla tanıştım bu etkinlik süresince.

      Mimi de not aldım. Bu etkinlik biter bimez hemen ardından cevaplayacağım. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ah ben de okumadım hala bunu. Ama piyasaya çıktığında kitapçı kitapçı dolaşıp sormuşluğum var :D Dikkatim dağılmış sonra. Unutmayayım da alayım bu ara, zaten son haberler canımı sıktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öfff adam ölmesin de, biz okuruz kitabını üzmesin kendini bu kadar Moz paşa :D

      Sil