60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

5 Ekim 2014 Pazar

Kitap Meydan Okuması (21.Gün)

Meydan okumaya yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

Yirmi birinci gün sorusu; İLK OKUDUĞUNUZ ROMAN HANGİSİ ? 


Dehşetengiz, ibretlik Ömer Seyfettin hikayelerini saymazsak galiba Jules Verne'in Ay'a Seyahat'iydi. O zamandan belliymiş bilim kurguya olan ilgim. Ama kitabı hatırlamıyorum :D Sorsanız bana, Seyfettin öykülerinin en ince ayrıntısına kadar hatırlarım. DNA'ma işlemişler.

4 yorum:

  1. DNA'ma işlemişler lafı çok güldürdü beni ama haksız değilsin, hepimize işledi onlar:)))

    YanıtlaSil
  2. "Bomba" yüzünden o çocuk yaşımda kaç gece kabus gördüm ben yahu... dehşetengiz bir öykü..
    el kadar ilkokul çocuğuna neden okutulursa artık... tüylerim ürpermişti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde Bomba yüzünden ben de ufak çaplı bir travma atlatmıştım :) O yaştaki çocuklara okutulacak kitap değil bence.

      Sil