60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

4 Ekim 2014 Cumartesi

Kitap Meydan Okuması (20.Gün)

Meydan okumaya yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

EN SEVDİĞİNİZ AŞK ROMANI HANGİSİDİR ? 


Hiiiç uzun uzun yazmaya gerek yok. Net; okuduğum en iyi aşk romanı Boris Vian'ın Günlerin Köpüğü'dür. Filmini de çektiler geçen sene. Onu da beğendim. Sürrealist, buruk ve naif bir aşk hikayesi arayanlar buradan buyursun :)

2 yorum:

  1. Ben kitabı okumadım ama filmi de bana pek hoş gelmedi, çok karmaşa vardı, zihin yorucuydu ama bu yazarın kitapları zaten öyledir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle ki filmin yönetmeni, imgeleri fazla abartmış ve önplana çıkarmış. Kitapta da öyle akıldışı şeyler var ama ziyadesiyle ana hikayenin arkasında. Vian'ın Mezarlarınıza Tüküreceğim ve Yürek Söken'lerini de okumştum ama Günlerin Köpüğü kadar beğendiğim söylenemez :(

      Sil