60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Eylül 2014 Çarşamba

Tezgahtar Ne Kadar İşgüzar

Herhalde sadece benim deneyimlediğim bir şey olmasa gerek tezgahtarların müşterilerin üzerine akbaba misali üşüşmesi ? Adımınızı dükkana atar atmaz, tepenizde bitiyorlar. Bir, iki hatta bazen üç kişi. Çoğunlukla da parfümeri tarzı yerlerde. Ve bu durum oldukça sinirimi bozuyor.

Bir kere nereye dönseniz sizinle beraber uydunuzmuş gibi dönen ve sürekli gözleriyle sizin hareketlerinizi kesen insanlar fevkalade rahatsız edici. Her müşteriye potansiyel hırsız ya da manyak gözüyle bakıyorlar adeta. Yardım mı etmek istiyorsun, o zaman iki adım geride dur. Olay bu. Zaten bir ürün arayacaksam ya da bir sorun varsa gidip tezgahtardan yardım isterim. Ağzımın içine kadar girmenin alemi ne ?

Kaldı ki zaten biz erkekler kırk yılda bir alışverişe çıkıyoruz. O "zevk"in de içine etmeyin bari. İki giyecek şey bakacağız, hooop dibimizde biten insanlar.

Jimi Hendrix de zamanında bu davranışlardan muzdarip olmuş olacak ki alışveriş yapmaya küsmüş ve annesinin elbiselerini ödünç alıp insan içine çıkmış.

8 yorum:

  1. Öf dün 2 tişört almaya girdim, her döndüğümde kıza dirseğim çarptı, öylesine yapıştık birbirimize. En sonunda "Bunlar olacak mı canım?" de dedi. Çıkıyoruz sanırım artık biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D Bu ne samimiyet ya, canımlar falan. İnternetten almak lazım herşeyi.

      Sil
  2. İş, annemin elbiselerini ödünç almaya kadar gitmez ama benim de nefret ettiğim bir durum. Prim sistemiyle çalışılan yerlerde daha çok gözleniyor bu olay. Ne kadar satsa o kadar para kazanacak sonuçta... Amaç sen kasaya gitmeden elindekileri alıp kasaya onun götürmesi ya da fişe kendi adını yapıştırması... Artık ben nasıl ters ters bakıyorsam yanıma yaklaşamıyor çoğu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de o var. Hemen elindeki ürünü alıp dertop ederek son hız kasaya götürüyorlar. Bir gün karışacak ürünler diye korkuyorum.

      Sil
  3. Evet, can sıkıcı bri durum.Yalnzı bir de ihtiyaç olduğu zaman ortalıkta gözükmeyen tezgahtarlar oluyor o da ayrı bir konu.

    YanıtlaSil
  4. ihtiyaç olduğunda bir tane ilgilenecek insan bulamamak çok kötüüü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dükkanda sorun değil de hayatta ihtiyaç olduğunda ilgilenecek birilerini esas bulamamak çok fena :(

      Sil