60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

23 Eylül 2014 Salı

Kitap Meydan Okuması (9.Gün)

Meydan okumaya yeni başlayacaklar için tüm sorular burada.

Bugünkü sorumuz;

SEVMEYECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜP SONUNDA BAYILDIĞINIZ KİTAP ?


-'71 yılında Visconti kitabı filme de uyarlamıştı-

Hemmen cevap veriyorum; Thomas Mann'ın unutulmaz novellası Venedik'te Ölüm ! İlk başlarda aslında kitap hoşuma gitmişti ama on beş yirmi sayfa sonra "ee nolcak şimdi" diyerek içim içimi kemirmeye başlamıştı. Sabrın sonu selamettir derler. Muhteşem güzelliği mi arıyorsunuz ? Kalabalıklardan sıkılıp uzaklaşmak mı istiyorsunuz ? Alman romantizminin doruk noktası bu kitabı okumanızda fayda var.

4 yorum:

  1. Al bir tane daha ergenken okuyup da hayal meyal hatırladığım kitap off. Venedik'te Ölüm ile Veba'yı peşpeşe okumuştum, şu anda çorba gibi her şey kafamda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen karıştırıyorum ben de üstüste okuyunca. Sonra ortaya komik şeyler çıkıyor :D Rus karakterler Almanca kitaptan fırlıyor vs.

      Sil
  2. Thomas Mann hic okumadim, bir yerden baslamali ama galiba Buyulu Dag ile baslayacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo en baba eserlerinden biridir :) Doktor Faustus'u çok merak ediyorum ben de. Okumadım henüz.

      Sil