60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

24 Ağustos 2014 Pazar

Yaşlı Queen Dinleyicileri Endişeli

 

Büyük ihtimalle Freddie Mercury'nin kemikleri sızlıyordur. Hem de öyle böyle değil. Malum, Fred öleli yirmi küsür sene oldu. Geride kalan Queen üyeleri ise belli aralıklarla "yeni" solistler ekleyerek grubu yeniden "diriltme"ye çabalıyorlar. Emekli maaşları yetmiyor mu nedir.. Zaten laf aramızda benim için Queen eşittir Fred. Grubun diğer üyelerini hiçbir zaman sevmedim. May'in iyi bir gitarist olduğunu da düşünmüyorum ya neyse.. Bir ara Paul Rodgers'la denendi, tutmadı. Şimdi de Adam Lambert deneniyor.

Fikrimi soracak olursanız, Lambert daha da kötü bir tercih. İnternette okuyorum; "Lambert'ın sesi öyle iyi, böyle iyi". Yahu pes ! Tamam belki Fred'in sesiyle karşılaştırmak yanlış olacaktır da bu nedir arkadaş ? Kedi viyaklaması gibi resmen. Ayrıca pozitif ayrımcılık olayını da bir kenara bırakın Allah aşkına. Homofobiklikle falan alakası yok bu söyleyeceğimin; Lambert'ın sahne kostümleri ve "abartılı" davranışları beni ziyadesiyle rahatsız etti. Fred de eşcinseldi Lambert gibi; ama sahneye hiçbir zaman saçma sapan şeylerle çıkmadı. Bu adam sirkten fırlama akrobatlar gibi.. Giyinmesini Elton John'dan öğrensin.

Hele şu performansı yok mu.. Mazallah. "Gerçek Queen bu değil" ! Canını seven kaçsın gençler. Queen diye geldik, Lady Gaga çıktı. Koskoca rock grubu ne hale gelmiş. Popçu boybande döndürmüşler resmen.


4 yorum:

  1. Ahhahhaha ben seviyorum Adam Lambert'i, bir nevi "guilty pleasure" :D Bir de zaman değişti tabi, Freddy eşcinselliği konusunda ne kadar açıktı ki? Eskiden AIDS'e yakalanınca geyliği "tescil ediliyordu" ünlülerin. Ama tabi Freddy'nin ışığı kimselerde yok, hele Adam Lambert gibi pop fabrikası mamulü bir şarkıcıda.
    Ay Oueen'in geriye kalan üyeleri de ne sağdılar ama ha grubun ününü, mirasını falan. Varyete olmuş bu, konserden ziyade. Lambert'e kızamıyorum, suyunu çıkaran grup üyelerine kızıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle ama Freddie gene de kısmen açık sayılır :) Adam kadar olmasa da :P

      Elton John'un Queen'i devam ettirebileceğini düşünmüşümdür hep. Ne alaka diyeceksin belki ama piyanosu bir yana, Elton'ın Freddie Tribute Konserindeki performansı olsun, 2000'lerdeki tek gecelik Queen eklenmeleri olsun ben de o intibahı oluşturdu. Sesi belki Fred'inkiyle çok alakasız. Ama yine de çok kuvvetli bir sesi var. Gençken hele dehşetti resmen. Falsettoları hele. Hala daha dönemdaşlarından iyi durumda bence. Ama yine de kim olursa olsun ben solisti ölen, ayrılan bir grubun dağılması gerektiğini savunuyorum. Hele de konu Queen gibi kült ve efsane bir grupsa. Hani tırı vırı bi rock grubu olsa tamam fakat düşünsene, Plant'siz Zeplin ? Oh mon Dieu ! :D

      Fred hariç Queen üyelerini sevmiyorum ben :/ Çok artizler. Kaldı ki Fred'in mirasını hem yiyorlar hem de kirletiyorlar. Doymadın bi Brian emmi :(

      Sil
  2. Biz Mert'le parasızlık içinde olduklarına inanıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyalım önlerine üç beş kuruş o zaman bu saçmalığa bir son versinler :DD

      Sil