60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

14 Ağustos 2014 Perşembe

Morrissey İçin Hazır Olun


Geçtiğimiz hafta Morrissey'in hayran sitesi True to You'dan yapılan açıklamaya göre Morrissey, üçüncü bir İstanbul konseri için bu sonbahar döneminde kapımızı çalacak. Konser büyük ihtimalle Ekim ortası veya en geç Kasım başında gerçekleşecek. İşte o açıklama:

"Morrissey, Atina (Yunanistan), Istanbul (Türkiye) ve Rome (İtalya) konserleri için planlarını tamamlama aşamasında ve Bükreş (Romanya) ve Budapeşte (Macaristan)'ı da buna dahil etmeyi ümit ediyor. Dublin'deki konserse kesinleşti."

Daha sonraki bir başka açıklamada ise, World Peace Is None of Your Business turnesinin Avrupadaki ilk ayağının 6 Ekim'de Lizbon (Portekiz)'de yapılacağı açıklandı.

5 yorum:

  1. Ay bunu yakalasam bari. Çok korkuyorum canlı dinleyemeden ya ona ya bana bir şey olacak diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğer konserlerini ben de izleyemedim. O iş bu iş derken.. Son şansımız olabilir. Ankara'dan otobüs kaldırıp gitmeli akın akın :D

      Sil
    2. otobüsle geçerken beni de alın beni de:)

      Sil
    3. Otobüs fikrine çok sıcak bakıyorum :D

      Sil