60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Taze Taze Mim

Blog dünyasının en harbi kadınlarından Bayansilvia mim yapmış. Ama bizi mimlememiş :( Ben gene de üzerime alınıp yanıtladım :p

Mimlediklerim:
- Blog evrenine dönüş yapan ve fazlasıyla özleten Ofelya.
- Saygıdeğer Fermina Daza :)
- Kaç zamandır sesi soluğu çıkmayan On the Road.
- Ve dileyen herkes

Eğer Dünya üzerinden bir yere seyahat etmek isteseydin, bu neresi olurdu?
Santiago. Onun dışında Paris, Roma ve St.Petersburg'u da çok merak ediyorum.

İlk çocuğunun ismi ne olsun isterdin?
Barış.

Onlarsız yaşayamayacağın 3 film ismi?
Sunset Blvd. (1950), The Godfather (1974) ve 2001: A Space Odyssey (1968)

Şu zamana kadar yediğin en iyi yemek hangisi ve nerede?
Aaa çok zor ama bu soru? Ev yemeklerini çok severim mesela. Yöresel şeyler de çok güzel oluyor. Hiç beklemediğin yerlerde hiç beklemediğin lezzetler çıkabiliyor. Hatay-Adana o civarlarda yediklerim bir başka doğrusu.

Okulda aldığın en favori dersin?
Seçmeli ders olarak aldığım Ortaçağ Destanları ve Sagalar. Neler okuduk neler o derste. Tam bir geekim..

Yolda 100 Lira buldun, ne yaparsın?
Almam diyemem, kimse kusuruma bakmasın. Herhalde yerdim. Kitap falan alırdım.

Hayatında kendinle gurur duyduğun an?
Gururlanmayı sevmem. Ama arkadaşlardan hakkımda güzel sözler duyduğumda hoşuma gitmiyor değil.

İmkanın olsa, kiminle tanışıp sohbet etmek isterdin?
Yaşayanlardan Patti Smith, Morrissey veya Jean-Luc Godard. Merhumlardan Dostoyevski. Ne zoru varmış, onu sormak için.

Zamanda geri gidip düzeltmek istediğin bir an?
Keşkeleri sevmiyorum. Her şey böyle iyi.

Hiç durmadan ve sıkılmadan dinleyeceğin şarkı hangisi?
Morrisey'in You Have Killed Me'si.

Hangi sporu yapmayı öğrenmek isterdin?
Paraşütle atlama. Öyle şeyler çok ilgimi çekiyor. Parasailingten manyak zevk alan biriyim neticede. Uçaktan atlama on kat daha orgazmik olmalı.

Hayatında eksikliğini asla hissetmeyeceğin şey nedir?
Bilemedim.

2 yorum:

  1. Antakya yemekleri :))
    annem oralı..
    Antakyalıların yemek yeme şekilleri hep ilginç gelmiştir bana...
    Bol baharat,acı...
    Sürekli de acı biber kullanıyorlar...
    Annem de öyle..yemekler de bol baharat kullanır.


    Şarkı seçimi mükemmel :)
    Kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım..
    Sevgiler. :))

    YanıtlaSil
  2. Aaa ee ben niye yapmadım bunu? Halbuki okuyup "saygıdeğer fermina daza ehihihi" diye gülmüştüm? Yapiim bugün :)

    YanıtlaSil