60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Temmuz 2014 Perşembe

Ev Alma Komşu Al

Demeyim demeyim dedim ama sonunda burama geldi. Atalarımız çok doğru demiş: ev alma komşu al. Ne kadar manyak varsa beni buluyor, anlamıyorum. Bir önceki evimde de abidik gubidik insanlar vardı, şimdikinde de var. Ama bu seferki komşular bir felaket ! Öyle ki artık kendisinden nefret etme boyutuna ulaştı hislerim. Hani ölse üzülmem. O kadar.

İnsanlar bir kere tahammülsüz. Komşuluk hakkından bihaber. Adı üstünde "komşuluk". Biraz karşıdakini hoşgörmen lazım. Bu demek değildir ki gelsin tepene şaaapsın. Ama bir yere kadar sabır göstermeli. Neymiş; kedilerimden rahatsızmış. E anam babam, senin evine mi giriyorlar ? Senin memenetsiz yüzüne mi işediler ? Bacağını mı hallettiler, nedir derdin ? Mal.

Kendisi her türlü "sesli" gürültüyü yapıyor (gecenin köründe bile), kuzucuk hayvanlar batıyor haspama. Evlerden ırak böyleleri. Bana kalsa psikolojik destek almaları lazım ivedilikle. Hayvan sevmeyen insan da sevemez. Nitekim insanları da sevdiği söylenemez. Mahalle karılarından uzak durun.

Tepem attı.

4 yorum:

  1. Aaah ah aynı konuda dertliyiz, ben evi satma moduna girdim neredeyse. Öğrencidir dedik, sabrettik ama bir tepemize yapmadıkları kaldı. Tek umudum yaz bitip Antalya'ya dönünce taşınmış olmaları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de taşınmalarını umut ediyorum. Normalde sakin biri olmama rağmen beni bile zıvanadan çıkardı (yazıdaki üslubum bile şaştı sinirden :D) kadın. Karşılıklı anlayış ve saygı olayını çok yanlış anlamış. Tek taraflı olmuyor bu işler. Biraz da karşındaki komşuna sen saygı göstermelisin ama değil mi ? Yok, illa kendisi hoşgörülecek. Zihin kim ki..

      Sil
  2. Hatırlıyorum daha önce bir yazında komşularından şikayet ediyordun :))
    kızma ama gelen gideni aratır diye boşuna dememişler :)
    kedilerim? derken...
    kaç kediden bbahseddiyoruz Zihin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iıı şey. Evde bi tane var da sokakta 8-10 tane var değişmeli :D

      Sil