60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

23 Haziran 2014 Pazartesi

Yazlık Mim

 
Courtesy of Hdwallpaperscool

1) Meyve olsaydın hangisi olurdun? 
ANANAS! Çünkü havalı bir eleman. Saçlara bakar mısınız.. Punkçı resmen.
2) Şu sıralar okuduğun kitabın 82.sayfasından bir bölüm seç.
"Merhamet Apartmanı'nın merdivenlerinin serinliğinde, Füsun'a sarılarak onu dudaklarından öptüm. Daireye girince de öptüm, ama oyuncu dudaklarında çekingenlik, halinde tutukluk vardı" - Orhan Pamuk (Masumiyet Müzesi)
3) Deniz mi havuz mu?
Tabii ki deniz. Bir kere uçsuz bucaksız. Kaptır git.. Saatlerce dönme. Özgürce. Havuz dediğin vıcık vıcık yağlı insan kaynıyor. Vücut bakımına önem göstermeyenler cabası.
4) Günün en ideal yüzme vakti?
Sabah daha güzel oluyor deniz. Ne insan oluyor ne de beyni kavuran güneş. Ferah ferah buz gibi suda yüzüyüyorsun. Ohh mis gibi !
5) Plajlarda bu yaz ne çalmasını istersin?
Türkçe pop olmasın da ne olursa olsun valla.
6) En sevdiğin kahvaltılık?
Domates ve peynir. Onlar yoksa günüm eksik başlar. Hele ki tatilde..
7) Yazlık mekanlarda en sinir olduğun şey ya da şeyler?
Emekli insanlar. Genelleme yapmak istemem fakat öyleleri var ki evlere şenlik. İşi gücü bırakalı çok olmuş, çevresindeki ahaliye sararlar. Bir de toplum "yaşlılardan yana" ya.. Sustur susturabilirsen. Meraklı gözler, durmayan çeneler..

* * *

Mimlediklerim Fermina, Bayansilvia, Bu Kaçıncı Oldu ve Ponti.

8 yorum:

  1. Şu yaşlılara duyulan koşulsuz saygıyı hiç anlamadım, anlamayacağım. Neden bir insana "sırf" benden daha önce dünyaya geldi diye saygı duymalıyım ki? Garip. Neyse :)

    Teşekkür ederim mim için. Ben mim konusunda biraz şımarıklık ediyorum. Beni mimleyenlerin de samimiyetine inanarak beğendiğim mimleri cevaplıyorum sadece :P
    O yüzden bunu pas geçiyorum fakat gerçekten mutlu oldum adımı görünce. Hatırlanmak güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Waww yeni mim hemen yapıcam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar hava sıkı mim yaptı asdsfdsfdsfs

      Sil
  3. Ananas çok iyiymiş ya, haklısın ama şimdi diğerlerine kıyaslandığında çok daha havalı, mesela kim kivi olmak ister ki. :D

    YanıtlaSil