60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

22 Haziran 2014 Pazar

Yağmurlu Hava Mim'i

Bayansilvia saolsun mimlemiş :) Kadim mim dostum :D Sorular da hoşuma gitti, keyifle yanıtladım. Dileyen alsın blogunda cevaplasın, yaysın sağa sola. Tuttum bu mimi !

* * *

1) Telefonun nerede?
Masamın üzerinde ve her zamanki gibi sessizde.
2) Partnerin?
Yanlızım dostlar yanlız. 
3) Saçların?
Kumral ve dalgalı. 
4) Annen? 
Eğlenceli.
5) Baban?
Kendi halinde.
6) En sevdiğin eşya?
iPod.
7) En son gördüğün rüya?
Anımsayamıyorum. Fazla rüya gören biri değilim nedense ?!
8) Hayalindeki araba?
Zor soru. Arabalara sevdalı biri olarak yüzlerce sayabilirim ama üç taneyle kısıtlayayım:
'67 Mustang GT500, 1957 Ford Thunderbird ve 1949 Beetle.
9) İçinde bulunduğun oda?
Yatak odam. Oldukça sade. Bol kitap, küçük bir televizyon. Sağdan soldan aldığım (ya da bana gelen) hediyelik ufak tefek şeyler. Üç küçük mum. Fazla eşya sevmiyorum yatak odasında. Elimden gelse sadece yatak bırakacağım burada ya neyse..
10) Korkun?
İnsanlar ve hayat.
11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Huzurlu.
12) Sen ne değilsin?
Arkadaşlarına sırtını dönen.
13) En son yaptığın şey?
Bilgisayarı açtım.
14) Üzerinde ne var?
Kırmızı bir pijama. Evde pijamayla gezmek adetim.
15) Senin hayatın?
Çelişkilerle dolu.
16) Moralin?
Bugünümüze şükür.
17) Şuan ne düşünüyorsun?
Müzik dinlemek.
18) Senin bilgisayarın?
Toshiba.
19) Bira?
Sevemedim.
20) Aşk?
Varolma hali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder