60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

16 Haziran 2014 Pazartesi

İlginçli Mim

1) Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?
(sabah sabah yanıtladığımdan kaynaklı) Açık pide gibi.. Nedir bu açık ilişkiyle kastedilen? İlişkilerin şeffaf ve güven esaslı olmasıysa, evet açıklık güzel. Herkes karşısındakine karşı açık olmalı zaten. Yoksa nasıl yürür o ilişki? Varsa bir söyleyeceğin pat diye söyle. Bizans oyunlarına gerek yok. Ama yo biz nüdistiz aga, açık ilişkiden anladığımız plaja, manava ve bilimum her yere anadan doğma gitmekse orada bir durcan ! Açmayın dedeler..

2) Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?
Marka takıntısının yönelimlerle ya da cinsiyetle filan ilgisi olduğunu sanmıyorum. Biraz insanın yapısıyla alakalı. Sosyolog falan olmadığım için bir topluluğa dair büyük tespitler yapamam fakat dışardan gördüğümüz kadarıyla markalara özen gösteriyorlar.

Çevremde bir sürü giyimine özen gösteren erkekler/kadınlar var ve bildiğim kadarıyla eşcinsel filan da değiller. İnsanın içinden gelmeli bu işler. Ben mesela hiç özen göstermiyorum :D Sadece çok özel günlerde (sormayın onları).

Dar pantolonu kim giyer bilemem; ama işi zor söyleyeyim. Bir erkek olarak gözüm yemiyor o işi :D

Don olsun derli toplu tutsun; ama slip giymeyin beyler söyliim de. İlerde "sıkıntı" yaratabiliyormuş. Boxerdan şaşmayın.

3) Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?
Bebek yerine kurşun asker olur mu?

Evcilik evcilik..Tamam yahu oynadım :(( Ama mecbur kaldığımda. Tutupta kızlarla kurşun asker oynayacak halim yoktu. Müzmin bir baba figürüydüm. Ali Rıza Bey..

Valla saymadım; ama büyük ihtimalle üç aşağı beş yukarı sayıları denkti. Belki erkek arkadaş sayısı üç beş fazla olabilir.

4)Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?
Kesinlikle. Türkçe müzik dinleyeceksem zaten genelde eski şarkılara girişiyorum.

Rock ve türevleri. Ama bu demek değildir ki sadece onlar. Pop, country, blues,.. Çok ayırt etmem. Bir tek hip-hop ve rap civarları sarmıyor beni, yo !

Severim.

Höyt! One yağ?? 180 derece.. Hmm. Bunu SAKIN evde denemeyin çocuklar :D Hayır oturamıyorum -_-

5) Fantezilerin var mı?
Grrrr!

6) X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?
Neden olmasın? X'in yanındaki t'yi attınız. Kaldı mı nex? X'in solundaki ne'yi de sildiniz? X? aadssdads.. X'ten next olmaz. Zaten X olduysa bir şeyler tükenmiştir. Daha fazla zorlamanın alemi yok.

Pek tabii kalınır.

7) Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?
Şu yaşıma geldim böyle şey duymadım arkadaş. Hemcinslerimin böyle bir takıntısı mı varmış? Kim duymuş? Ben de yok bildiğim kadarıyla. Ama vaktiyle bir yerde duymuştum. Ünlülerden (Amerikalı) bazıları evlerine pisuvar koyduruyormuş. Yine de eklemekte fayda var. Kamu spotu niyetine. Pisuvarlar çok sağlıklı değil gençler.

8) Sizce eşcinseller narsist midir? 
İnsanlar narsist.

9) Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?
AMBER HEARD tabii ki 8-)

* * *

Galiba bu mimi yapmayan kalmadı çevrede. O yüzden kimseye itelemiyorum. Ama varsa yapmayan, istekli çıkan buyursun :)

9 yorum:

  1. Koca mimden öğrendiğim tek şey, Amber'in J. Depp'in eşi olduğu ndjkshjda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye ya boxer gerçeğine dikkat çektim o kadar :(( Tehlikenin farkında mısınız :p

      Sorma ya hiç hatırlatma o eş olayını. Benim olacağdı :'(

      Sil
  2. Amber Heard'ü gugılladım ben de, bir süre selebriti gossip kuyularında dolandım mecburen :D
    Ahhahhahaha Ali Rıza Bey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heard'ü neden kimse duymamış ya ühüü :((

      Sil
  3. Mimin sahibi kim bilmiyorum sorular da cevaplar da inanılmaz eğlenceli, bir de eşcinsellere niye takmış ki bu kadar yahu? Soruları okurken apartman önünde oturup dedikodu yapan teyzeler tarafından sorguya alınmış gibi hissettim. :D
    Not: Bu kadını Scarlett Johansson'a benzeten tek kişi ben miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden teyze moduna giriyor insan şu mimlerde :D

      Sil
  4. slip ve pisuvarın sıkıntı yaratan şeyler olduğunu öğrenmiş oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem eğlendiren hem de öğreten bir yazı olmuş :D

      Sil
  5. MiM sahibi olarak öncelikle cevapladığınız için teşekkürler, bu sorular nereden çıktı, size neden anlamsız geldi,, bizlerin cevabı ne oldu ve sizin cevaplarınız hakkındaki yorumlarım için http://ogaybende.blogspot.com.tr/2014/09/bir-mim-in-basna-gelenler.html

    YanıtlaSil