60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Morrissey'in Yeni Şarkısı: İstanbul (Sözleri)

"İlk defa ağladığında
Annesi ölmüştü
Onun rehberi olmaya çalıştım.
O doğduğunda, ben çok gençtim.
Oğlunu arayan bir baba.

İstanbul'da
Bana geri ver onu!
Ah, İstanbul
Kahverengi gözlü oğlumu geri ver bana!

Ağaçların arasından atlayan ayışığı
Benden sakınan çökmüş gözler
Gün batımından şafağa kadar avda
Bir baba oğlunu arıyor.

İstanbul'da
Bana geri ver onu!
İstanbul'da
Kahverengi gözlü oğlumu geri ver bana! 

Gizemli sokaklarda inançsızlık içinde
Küçük gölgeler yolu gösteriyor
Fahişeler; şık ve hüzünlü
Aralarından biri de sensin
Ah, ben ne yaptım?

Ağızdan dökülen
Berbat çete argosu
Tabutun içine eğildim
Benim çocuğum olduğunu farkettim

İstanbul
İstanbul" - Morrissey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder