60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

17 Mayıs 2014 Cumartesi

"Hatta Müstahaktır Bile Denilebilir"

Sizin gibilere kıymet veren insanlar utansın. Sizin gibilerden "muhalif yazar" çıkarmaya çalışanlar utansın. Sosyal medyada her gün marifetmiş gibi bunun bol enterlı yazılarını paylaşarak mastürbasyon yapan gençler buyrun. Şu kadar yüzünüz, şu kadar vicdanınız varsa bu rezil açıklama karşısında sesinizi çıkarırsınız. İroni yapıyormuş, bilmem neymiş, geçiniz. Bu düpedüz talihsiz ve seviyesiz bir analizdir. Geçmişte attığı birbirinden korkunç manşetleri, Uludere hakkında yazıklarını unutmadık çok şükür. Midemi bulandırıyorsunuz hepiniz. Benim gözümde bir "hiç"siniz.


2 yorum:

  1. Burada ironi yapmış olabilir fakat eskiden beri sevmem bu adamı. Dili ve anlatımı tam ergen işi gelir. Sağ duyudan uzak yüzeysel, atarlıdır bütün yazıları. Bizim millette atarı pek sevdiği için paylaşır durur gaza gelip. İroniyse zaten açıklamasını apar kısa süre içinde.

    Bir yandan, para için şerefini satmayacak kimsenin olmadığını düşünmeye başlıyorum artık.
    O tokat yiyen vatandaşın açıklamalarını gördükten sonra benim adaletsizliğe olan savaştaki umudum bitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesi korkunç bir felaketin hemen ertesinde ironi yapması bile (ki böyle olmadığını düşünüyorum) telafisi olmayacak cinsten bir yanlış bence. Sonuçta orada ölenler insan. Akpye oy verenler de olabilir aralarında. Hiç kimse böylesi bir ölümü hakettiklerini söyleyemez. Politik fikirleri, tercihleri farklı yönde olabilirler. Ama dediğim gibi burada sözkonusu olan insan. Akplisi chplisi bilmemnecisi hepsi kolkola can verdiler yerin yüzlerce kat altında. Ateş ve duman karşısına çıkanın dünya görüşüne bakmadan ocakları söndürdü. Bu acının üstünden boşboğaz tespitleri yapmasını gerçekten sindiremedim. Dediğin gibi zaten bu hiç bir zaman sağ duyulu bir "yazar" olamadı. İşi gücü birilerini aşağılamak. Midemi bulandırıyor onun yazıları ve konuşmaları. Keşke medyadan silinip gitse. O kadar sinir oluyorum.

      Sil