60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

30 Nisan 2014 Çarşamba

Lady Gaga İstanbul'da !


Sevenlerine, takip edenlerine ve meraklısına duyrulur. Pop dünyasının Lady Gaga'sı 16 Eylül 2014 tarihinde İTÜ Stadyumu'nda ArtRave turnesi kapsamında tek gecelik bir konser verecek. Bilet fiyatları -her zamanki gibi- uçuk. Ama biletlerin büyük oranda satacağını düşünüyorum. Ciddi bir hayran kitlesine sahip. Ben de eğlencesine gider miyim diye düşünüyordum ama bu fiyatlara zor. Delicesine hayranı olmadığım için.

Kategoriler ve bilet fiyatları:

Diamond Circle Erken Giriş Ayakta - 750.00 TL
Diamond Circle Ayakta - 650.00 TL
Golden Circle Ayakta - 450.00 TL
Tribün 1 - Doğu / Batı Tribün - 400.00 TL
Tribün 2 - Doğu / Batı Tribün - 300.00 TL
Saha İçi Ayakta - 150.00 TL 

Biletler 5 Mayıs'ta satışa sunuluyor. Detaylar için Biletix'e! 

Ünlü sanatçı daha önce hayran sitesinde turne boyunca kullanacağı sahnenin tasarımını tanıtmıştı.


7 yorum:

  1. Öah bu ne?! Ekmek bulamıyorlarsa Lady Gaga konserine gitsinler demek istediler herhalde. İyi ki hastası değilim, bir de buna üzülürdüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene neredeyse bütün ünlü şarkıcılar geliyor. Ama birçoğu da fahiş fiyata. Pixies'in fiyatı uygun gerçi; ama orda da gönül koydum gruba zamanındaki dönekliklerinden ötürü, gitmeme kararı aldım :D

      Sil
  2. Lana Del Rey'de 1.58 olan boyumun nesine güvenerek saha içi aldım küfürleri eşliğinde bir konser yaşadım, Bir Gagasever ve bir pazarlama ikonu takipçisi olarak, acımam 300 liraya. Bu yaşımdan sonra bir daha ne zaman acaba Gaga izlerim? İmkansız sanırım. Kadının enerjisini seviyorum abi, ikimizde 28 Mart 86 doğumluyuz, yapcak bişi yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lana'nın 1 saat sahnede kalıp kalan zamanda öndekilerle kaynaştığı doğru mu :D Yapma canım daha genciz :) Daha ne Gaga konserleri olur. Bunu Leonard Cohen için desen haklısın :D Adam 80'ine merdiven dayadı yahu. Öh. Uzun ömürler tabi..

      Sil
  3. ps. Artrave sahnesi TR'de kurulmayacakmış, littlemonster.com üyesiyim, orda yazıyordu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yok artık. Niyekine?? Öh. O zaman ne demeye bu paraları istiyor gaga efendi? -_-

      Sil
    2. Oo ooo little monster filan :D

      Sil