60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

12 Nisan 2014 Cumartesi

Game of Thrones Cazla Buluşursa

Youtube'ta gezinirken bu videoyu buldum. Kıymetlimiz, Game of Thrones'umuzun jenerik parçasını caz formatında yorumlamışlar. Güzel de olmuş hani :) Belki o gaz verici havası gitmiş ama olsundu. Yeni işlere açığız efendim. Videonun altındaki yorumlardan bir tanesi beni kopardı:

"Umarım birisi çıkıp, şarkının bu versiyonunu kullanarak Cerei ve Jaime Lannister'ın arasındaki 'özel anlar'ı içeren bir montaj hazırlar"



Diren Arya reiz ! :((

Not: Ama benim favorim parçanın keman uyarlaması (tıklayın).

4 yorum:

  1. Bir bölüm bile Game of Thrones izlemedim. İşin açığı merak da etmiyorum ama jeneriğin caz versiyonun beğendim. Normalde kemanı daha çok severim ama caz da fena olmamış (her ne kadar bir noktadan sonra ortaya jenerikten tamamen alakasız bir şey çıkmış olsa bile) :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik işleri severim ama biraz seçici davranırım. Her bulduğum fantastik diziye filme atlamam. Mesela Merlin'i hiç izlemedim. O yüzden Game of Thrones'a başlamam da biraz gecikmeli oldu :) Bir başka kült HBO yapımı Rome'u eğer sevdiyseniz bu dizi tam size göre diyebilirim. Zira ben zamanın sıkı Rome takipçilerinden biriydim ve bu dizide onun havası fazlasıyla hissediliyor. Öneririm :)

      Sil
  2. Özellikle caza merak saldığım bu günlerde denk gelmem güzel oldu. Çok beğendim bu halini ama benim favorim kedili olan :3

    Yalnız yoruma o kadar güldüm ki gözümden yaş geldi desem yeri. Gece gece iyi geldi :)
    Game Of Thrones'u ne severdim bir zamanlar ama arayı fazla soğuttular sanki, hiçbir heyecanım kalmadı şu an yeni sezona dair. Khaleesi için izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedili olandan haberim yok. Hemen ona da bir bakayım :)

      Sanırım hepimiz Khaleesi'nin hatrına izliyoruz :) Dizi çok güzel fakat son zamanlarda biraz monotonlaşmaya başladı sanki. Sürekli bir ihanet bir ölümdür gidiyor. Zaten ortalama bir Thrones erkek karakterinin ömrü 3-5 bölüm. Imp abimizi saymazsak. Hiçbiri hanım kızımız Khaleesi kadar uzun ömürlü olmadı :) Aman ona bir şey de olmasın zaten. Reytingler en az yarı yarıya düşer :D

      Sil