60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

26 Nisan 2014 Cumartesi

Çocukluğun Souk Geceleri

Ben de biliyorum soğuk yazmayı ama içimden geldi ğ'yi yiyiverdim. Her neyse. Tezer Özlü'nün ismini yıllardır duyarım. Özellikle bloggerların favori yazarlarından biri anlaşılan. Her blogta bir Özlü paylaşımına rastlamak mümkün (genelde kadınlar okuyor sanırım?-neyse ben de bu kitabı okuyan ilk erkek ünvanını elde etmiş olacağım desenize :p) Ayrıca kitapevlerinde de hep onun kitaplarını harıl harıl karıştıran insanlar görür dururum. Sonunda Zihin olaya el atto ve geçtiğimiz günlerde Çocukluğun Soğuk Geceleri'ni aldım. Daha başlama fırsatım olmadı ama anlaşılan kitap tek oturuşta bitirilen cinsten (bitiremeyeni dövüyorlarmış o_O). Zaten 70 sayfa filan. Kitabı okuduktan sonra ben de bir şeyler yazmayı düşünüyorum. Ama şimdilik bu kadar. Ha bir de, kitap kapağındaki Özlü fotoğrafı feci derecede Janis Joplin'i andırıyor. Ya da bana öyle geliyor? O zaman  çek ordan bi cry baby!

4 yorum:

  1. en güzel Tezer Özlü kitabı ''yaşamın ucuna yolculuk ''tu.
    çocukluğun soğuk gecelerini okudum.şimdiden yorum yazıp seni etkilemek istemem:)
    okuduktan sonra bakalım senin düşüncelerin ne olacak.

    YanıtlaSil
  2. Çocukluğun soğuk geceleri ve Tezer Özlü. Ben o bloggerlerden değilim, evet birkaç Tezer Özlü okumuşluğum var ama ruh sağlığım açısından devamını getirmedim. Bu kitapta hani "souk" olanda :) çocukluğumun sıkıcı pazarları var ve ben o günlere geri dönmek istemiyorum açıkcası...
    Bakalım siz nasıl bulacaksınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlığı çok çarpıcı buldum. Umarım içeriği de en az onun kadar etkileyicidir :)

      Sil