60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

24 Mart 2014 Pazartesi

Hugh Laurie ve Omar Souleyman Konserleri


Eveet sonunda Omar Souleyman reyisi izleyebileceğiz. 14-15 Haziran 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan One Love Festivali'nde sahne alacak isimler tek tek açıklanmaya başlandı. Omar Souleyman ve Bonobo açıklanan ilk isimler. (Biletler satışta)

9 Temmuz 2014 tarihinde ise Cemil Topuzlu'da Dr.House olarak tanıdığımız Hugh Laurie sahne alacak. Bildiğim kadarıyla kendisi blues performansı sergileyecek. (Biletler yakında)

İlgilenenlere duyrulur.

6 yorum:

  1. Ben de şimdi bakınıyordum kimler gelir diye dedikodulara :) Arcade Fire, Kings of Leon falan çok pahalı, gelmez diyorlar. Headliner kim olur ki?
    Gerçi kim gelirse gelsin gidesim var, zaten Omar reyize de sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SOUNDGARDEN da geliyor. Haberini yeni aldığım için ekleyemedim daha. Grup tweet atmış. Bol şenlikli bir yaz bekliyor hepimizi :)

      Sil
    2. O PEARL JAM BURAYA GELECEK !!!11! Bak valla başka bir şey istemiyorum, eskiden de sevmezdim ben Soundgarden, Pearl Jam'i dünya gözüyle göreyim yaa lütfen ama ühüühühü :D

      Sil
    3. Soundgarden ben de sevmiyorum. Gerçi ben grungeı komple sevmiyorum ama tabii Pearl Jam ve Nirvana'yı ayrı tutuyorum. Güzel şarkıları yok desem yamulurum.

      Sil
  2. Bir heyecan bastı beni de hemen bakmam lazım biletlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım daha kimler gelecek? Arcade Fire ya da M83 filan patlatsalar mesela ben şurda düşüp bayılırım sevincimden. Sia da olur (turnede değil sanırım..).

      Sil