60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

2 Mart 2014 Pazar

Ev Kazası

Son zamanlarda severek takip ettiğim bloggerların başına sırayla haller geldi. Kaza geçiren, kolunu yakan,.. Sanırım sıra bana gelmiş olacak ki (bizlere nazar mı değdi nedir..), dün durduk yere evde kaza geçirdim. Mutfakta dolanırken ayağım kaydı (hala nasıl oldu anlamış değilim) ve yere kapaklandım. Ama keşke sadece düşseydim. Düşerken kaburgamı masanın sivri köşesine sert bir şekilde çarptım, düşerken de ayağımı sandalyelere geçirdim. İlk bir taraflarımı kırdım zannettim ama sanırım (doktora gitmedim) öyle korkunç bir şey gelmedi başıma. Masanın sivri köşesi sağolsun derimi öyle bir yüzmüş ki aynada baktığımda o bölgeyi kan revan içinde görünce kendi kendime "lan kaburgam mı çıktı" gibisinden salak bir soru sordum. Neyse ilk müdahaleyi yaptıktan sonra güne devam ettim (hala daha orası kıpkırmızı). Ama işin acısı akşam çıktı. Sağ tarafıma yatamadım acıdan. Tek tesellim sadece o tarafa dokununca ya da onun üstüne yatınca acıması. Kırık olsa mazallah acıdan duramazdım. Bununla atlattığıma şükür. Siz siz olun ev kazalarını küçümsemeyin. Aman diyeyim.

18 yorum:

  1. Blog alemine bir kem göz dadandı :) Ben de tadilat yorgunluğuyla bileğime birşeyler yaptım ama ne anlayamıyorum. Sol ayağım topallıyor, basamıyorum yere. Hele çıplak ayakla mümkünü yok, ortopedik terlik rahatlatıyor biraz. Topuk dikeni midir nedir. Toplaşıp kurşun mu döktürsek ki :) Elemterefiş kem gözlere şiş :)
    Geçmiş olsun bu arada, ucuz atlatmışsınız gerçekten. Dikkat edin aman deyim. Zaten kaburga kırılmış bile olsa yapılacak birşey yok, kendi kendine kaynamasını bekliyorlar. Öksürük olmamaya dikkat edin, o çok zorlar kaburgaları (öksürük olmak çok saçma bir laf oldu ama ifade edemedim başka türlü, idare edin artık)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de anlamadım sırayla hepimizin başına işler geldi. Toplanıp bir kuşun döktürmek iyi fikir :) Ne kem gözmüş bunlar arkadaş :/ Bu arada size de çok geçmiş olsun. Topuk dikeni fena bir şey. Kaburganın da öyle kötü bir yanı var. El ayak gibi alçıya da alınmıyor. Aman aman hepimizden uzak olsun tüm hastalıklar. Bunlarla atlatalım, beterleri görünmesin gözümüze :)

      Sil
  2. geçmiş olsun bir doktora gideydin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Nefes alırken batma filan hissedersem mutlaka giderim, şimdilik biraz zamana bıraktım :) Bir sıkıntı olursa mecbur doktor yolu görünecek.

      Sil
  3. Geçmiş olsun, dikkat edesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Valla dikkat etmek lazım. Koskoca evde kendini sakatlamak içten bile değil.

      Sil
  4. ay çok geçmiş olsun:( neler oluyor böyle, ben de bugün dudağımı patlattım. Topluca kurşun döktürme fikrine sıcak bakıyorum, nereye başvurmak gerek:)
    aslında ihmal etmemek gerek böyle kırık çıkık işlerini ya. Ama sanırım sen de benim gibi canının kıymetini bilmeyenlerdensin. evlerden ırak, bir uzvum kopsa evde hallederim diyeceğim neredeyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydaa... Cidden kara bulutlar dolanıyor tepemizde desene :( Sana da geçmişler olsun. Belediyeler toplu nikah toplu sünnet vb. hizmetler verirken neden toplu kurşun döktürme işine girmiyorlar anlamış değilim :p Şakası bir yana nazarlık filan taşımayı düşünüyorum artık üstümde (inanmasam da). Aman sus sorma. Çok ciddi bir şey olmadan gitmem :((

      Sil
  5. Biz kurşun döktürmeye gitsek o çarşaf yırtılır, kaynar kurşunlar alnımıza akar ben size söyleyeyim :D Merdivenden yuvarlandım ya ben bir-iki ay oldu, geçmedi iyi mi, bir tuhaf ayak bileğim, hala yara izi var ve acıyor yahu. Ben anlıyorum seni, ölmek üzere değilsem hayatta da gitmem doktora falan. Sen bakadur kaburgana, ihmal etme, geçmezse git mutlaka. Ben de gideyim bir bacak doktoruna tabi o arada :D Geçmiş olsun çok. Yorumları okudum da, ay hepimize geçmiş olsun, ne acayip!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O çarşaf yırtılmasa şaşarım zaten :/ Aaa bir doktora görün derim. Baya oldu diye hatırlıyorum sen düşeli. Aman ihmal etmeyelim ya. Sağlığın şakası yok :(( Cidden neler oluyor bize böyle? Moda tabirle; "zamanlaması manidar".

      Sil
  6. Geçmişler olsun efenim =)

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun Zihin, bak yeni görüyorum yazdığını :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Görünmez kaza..

      Sil
  8. Şimdi gördüm bilgisayar gördüğüm yok bir iki gündür. Çok geçmiş olsun. Ama kaburga zedelenmeleri kırıktan daha zor. Trafik kazası geçirmiştim kaburgalarım zedelenmişti özellikle oturup kalkmak, öksürmek, esnemek ciddi eziyet. Ama gitmeniz gerekir doktora.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Öksürme ve derin nefes alma kısmına dikkat ediyorum iki gündür. En ufak bir belirtide koşa koşa gideceğim.

      Sil