60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Mart 2014 Pazartesi

DiCaprio Daha Ne Yapsın ?

90'ların modern Romeo'suydu,
Titanic batarken bile sevgilisini düşündü,
New York çetelerinde savaştı,
Shutter Adasında iz sürdü,
Inception'la rüyalar alemine daldı,
J.Edgar olarak FBI'ı yönetti,
Django'nun azılı ırkçısını oynadı,
Great Gatsby'de devasa partiler verdi

Ve en son The Wolf of Wall Street'te finans piyasasının kralı oldu.

Ama bir defa olsun Oscar heykelciğine layık görülmedi.

Şimdi sormak istiyorum: DiCaprio daha ne yapsın ?

Adam türlü türlü rollere büründü son yirmi yılda. Yeri geldi genç kızların sevgilisi naif bir romantik oldu, yeri geldi sinema tarihin en sert karakterlerinden bazılarını canlandırdı. Akademi'ye sormak istiyorum;  Leo'dan ne istiyorsunuz ? Herhalde adamın saçlarının beyazlamasını ve göbeklenmesini bekliyorlar. Koca Scorsese'yi bile yıllarca oyaladılar. Adamı yetmişine gelince ödüllendirdiler.


Jennifer Lawrence'a Oscar verilirken hepiniz oradaydınız be !

(Leo'nun The Wolf of Wall Street'teki performansını Jack Nicholson'a çok benzettim )

16 yorum:

  1. Önce sıfırlayıp sonra Oscar vereceklermiş mehehhehe :) Bak diyorum, Scorcese laneti bu, bulaşıcıymış demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas ben Meryl Streep olayına sinir oldum. Yeter artık kadın elini sallasa Oscar'a aday olacak. Nasıl iş bu :s

      Sil
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAH Efso film, dün gece izledim sinemada! Ama bir de drug kafasını bir bilen olarak yazıcam yorumlarımı bugün blogta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de efsane film. Great Gatsby ile aynı dönem çekilmesi de "manidar". Sanki Gatsby'nin yıllar önce kaybolan kardeşini anlatıyor film :p Cidden eğlenceli filmdi. Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim. Resmen party hard filmi.

      Sil
  3. Brad Pitt yavrum ne yapsın? Adamın şakakları beyazladı artık bi yerleri pişmaniyeye dönünce verirler Cristopher Plummeer'e yaptıkları gibi! adiler! http://www.youtube.com/watch?v=883H6gNZyGM
    Ayrıca nen jagtenin ödül almadığı yarışmayı reddediyorum arkadaşım! Bence kıskançlıktan kudurdular hakkını yediler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D Bence ikisi de ortak bir filmde oynasınlar. Biri kötü polisi, öbürü de azılı suçluyu oynasın. Birine en iyi erkek oyuncu ödülünü ötekine de yardımcı ödülü versinler de iş tatlıya bağlansın artık. Yazık günah ikisine de.
      Jagten güzeldi ama sonu kötü bağlanmış sanki.. Hani yönetmen "yahu iyi film çektim tadında bırakayım kasmayayım daha" diyerek küt diye neticelendirmiş filmi.


      Sil
    2. Jagten'i seyredeceğim daha, seyredemedim töreni ama zaten filmlere de yetişemedim. Great Beauty güzeldi ama ya, ben çok beğendim.
      Brad Pitt'in hakikaten daha ne yapması gerekiyor? Leonardo hep el üstünde tutuldu, Brad teee nerelerden geldi buraya. Hakkı yeniyor, karısını kıskanıyorlar, mutluluğunu çekemiyorlar. :D

      Sil
    3. La Grande Bellazza bence de çok güzeldi. Jagten de iyi bir film ama dediğim gibi sonunu beğenmedim. Oysa Bellazza'nın her saniyesi enfesti. Ah hele o sinematografisi.. Fellini hortlayıp çekmiş sanki.

      Brad Pitt: "Anlayamazsın :((("

      Sil
  4. Leo'yu hiç sevmezdim ama bu Wall Street filminden sonra sevdim billahi ve hakkaten hakkını yediler. Gerçi izlemediğim tek Oscarlık film olan Dallas Buyers Club topladı Oscarları, bugün seyredeceğim, belki haketmiştir adamcık :) Cate'ye lafım yok da Lupita biraz abartıldı gibi geldi bana. Neyse her Oscar'dan sonra olur bu tartışmalar. Tepe tepe kullansınlar, seneye de parasız bir kanaldan izleyelim şunu yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dallas Buyers Club da güzel bir film ama yine de öyle aman aman bulmadım :) Parasız bir kanal bulursanız bana da haber verin nolur :((

      Sil
  5. Dicaprio'nun da şansızlığı her yıl aday olduğundan kendinden daha iyi ve daha favori bir aday vardı. Ki ben oyunculuğunu çok met de etmiyorum hani. :D

    YanıtlaSil
  6. Gravity 'i seyredeyim mi sence? Öneriyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir uzay filmi olarak güzel ama çok büyük bir beklentiyle izleme derim. Çoğunluğun aksine ben fazlasıyla sıradan buldum. Kötü diyemem ama "iyi ki izledim" de demiyorum :) Sandra Bullock'tan drama oyuncusu çıkarmaya neden çalışmışlar ki zaten :D Tek kişilik bir şov yapacak kapasitede biri değil bence ne dersin :)

      Sil
  7. Tabi ki ve tabi ki de hayranı olarak, sana çokça katılıyorum.

    YanıtlaSil