60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

2 Şubat 2014 Pazar

Philip Seymour Hoffman (1967-2014)


Az önce sosyal medyaya düştü haberi. Döneminin en iyi oyuncularından biri, bağımsız filmlerin aranan ismi Philip Seymour Hoffman'ın cansız bedeni bir arkadaşı tarafından New York'taki evinin banyosunda kolunda şırıngayla bulundu. Yetkililer ölümün "apaçık" bir yüksek doz olduğunu açıkladı.

Her ölüm zamansızdır derler; ama bu ölüm gerçekten beklenmedik oldu. Daha bir kaç ay öncesinde kendisini sinemada Hunger Games: Catching Fire'daki rolünde izlemiş ve filmi izlediğim arkadaşla aramızda kendisini bir kez daha yad etmiştik. Olmadı be usta, böylesi bir ölüm yakışmadı sana.

Hoffman, 2006 yılında En İyi Erkek Oyuncu dalında bir de Oscar kazanmıştı.

2 yorum:

  1. Insan sevdiği aktörlerin ölümünü görmemeli. Çok üzüldüm, avutamıyorum kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzüldüm gerçekten. Hele bu şekilde ölmesi daha üzücü. Nedense kimileri OD'yi havalı bir şey zannediyor ama ben yüksek dozdan gidenlere daha bir acıyorum. Zayıflıklarından dolayı eroine yöneliyorlar gibime geliyor. Ama tabii yargılamak da istemiyorum kimseyi. Yazık etti kendine böylesi büyük bir oyuncu :/

      Sil