60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

3 Ocak 2014 Cuma

Morrissey'in Türkiye Sevdası

Morrissey kahramanlarımdan biri biliyorsunuz. Geçtiğimiz günlerde True to You adlı fan sitesinde bazı soruları yanıtlamış. İstanbul hakkında düşündüklerini şöyle anlatmış:

"Aslında şu sıralar yeni bir albüm kaydetmek üzereyiz ve şarkılardan birinin adı İstanbul. Roma'dan sonra dünyada en sevdiğim ikinci şehir. İstanbul'dayken ölmeyecekmişim gibi hissediyorum. Hayatımla uyumlu. İstanbul Operası'ndan yer ayırtmaya çalışıyorum ve Ankara, İzmir ve Bursa'da sahne almak için can atıyorum. Ama yerel organizatörler oralarda çok fazla tanınmadığımı söylüyor. İzmir de yüz kişiye bile şarkı söylesem mutlu olurum".


Fazla söze gerek yok. Çok kral adamsın Morrissey. Kulak verme organizatörlere. Sen gel, biz seni her şehirde dinleriz :)

4 yorum:

  1. Ben de İstanbul'da her an ölecekmişim gibi hissediyorum ama önemli değil :) O organizatörlerin ofislerinin camları iner, burdan söylemiş olayım, çekilin Morrissey'le aramızdan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D Ama İstanbul çok büyük bir kavram. Herkesin İstanbul'u farklı. Mesela Beyoğlu, Kadıköy, Göztepe, Beşiktaş'ta filan keyiften dört köşe oluyorum. Ama bazı bölgelerde ise aynen ölecekmiş gibi hissediyorum. Özellikle trafiğin felç olduğu noktalarda :)

      Hakkaten onlara noluyor be. Aramızdan çekilsinler :D Kaldı ki abartmışlar. Tamam Morrissey, İstanbul hariç diğer şehirlerde full çekmez ama yine iyi kötü 1000 kişi toplar yani. Boru mu bu, Morrissey ! The Smiths dinleyen orta yaşlı kesim kafadan gider. Eh gençlerden de Moz'u tanıyanlar kesin gider. Evet evet toplarız biz gene bi kaç kişi. Mesela Ankara'ya gelse Jolly Joker'ı tamamen kapatır. Congresium ya da Ankara Arena'nın da bir 2/3'ü kesin dolar yani.

      Sil
  2. Bursada sadece kendi tanıdığım mozsever kesimi düşünsem ve gelen her kişi yanında zorla iki kişi getirse salonu doldurabileceğimizi düşünüyorum şahsen:) Ankarayı zaten saymıyorum o salon illaki dolar. e daha neyi bekliyorlar al sana istatistik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Valla adam kendi ağzıyla gelmek istiyorum demiş. E biz zaten dünden razıyız onu seyretmeye. İş organizatörlerde şu noktada. Evet desinler artık. Mis gibi bir Türkiye turnesi yapsın Moz :)

      Sil