60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

15 Ocak 2014 Çarşamba

Ben Kayayım

"..Aşktan bahsetme,
Ama ben o sözleri daha önce de duydum;
Anımda uyuyorlar.
Ölmüş olan duyguları rahatsız etmeyeceğim.
Eğer hiç sevmeseydim, ağlamayacaktım.
Ben bir kayayım.
Ben bir adayım.

Kitaplarım var
Ve beni koruyan şiirlerim;
Zırhımın içinde korundum.
Odamda gizlenerek, rahmim içinde güvendeyim.
Kimseye bulaşmam ve kimse de dokunmaz bana.
Ben bir kayayım.
Ben bir adayım.

Ve bir kaya acı hissetmez
Ve bir ada asla ağlamaz"


Bir zamanlar Simon & Garfunkel vardı. Özlüyoruz.  

2 yorum:

  1. Güzel insanları , iyi insanları özlüyorum zaten..
    Yerine yenileri eklemekten , varolanların üstüne koymaktan da deli keyif alıyorum.
    O yüzden bir mail adresin falan var mıdır acep ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zihninarkasokaklari@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)

      Sil