60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

16 Aralık 2013 Pazartesi

Mim'lendik A Dostlar !

Uzun zamandan sonra tekrardan mimlenmek güzel oldu :) Bu zorlu mim'den dolayı Mia Wallace'a teşekkür ederim. Zorlu dedim çünkü mim'in içeriği "en sevdiklerimiz". Buyrun bakalım:

* * *

1. En sevdiğin renk?
Ara sıra değişkenlik gösterse de mor diyebilirim.

2. En sevdiğin çiçek? 
Beyaz gülleri seviyorum. Özellikle evleri yapma olanlarıyla donatmak gerek bence.

3. En sevdiğin yemek / sebze / içeçek?
Ispanak sufle yemeği, günün her saatinde yiyebileceğim ıspanak ve çok alaturka olacak ama sağlık deposu ayran :)

4. En sevdiğin yerli / yabancı şarkı? 
The Animals'dan The House of the Rising Sun ve Sezen Aksu'nun içli sesinden Bir Çocuk Sevdim.

5. En sevdiğin komedyen? 
Ata Demirer !! Bu soruya rahatlıkla cevap verdim; çünkü piyasada komedyen diye gezenlerin çoğnuluğu bende tebessüm bile ettirmiyor. Demirer'in belden aşağı bayağı espriler yerine daha gündelik daha temiz espriler seçmesi hoşuma gidiyor. En son oynadığı telefon operatörü reklamına dakikalar boyu gülmüşlüğüm var: "Ocakbaşııı" :)

6. En sevdiğin kız / erkek ismi? 
Anlamlarından dolayı Barış (erkek) ve Sude (kız)

7. En sevdiğin kitap? 
En sevdiğim yazarların başında gelen F.Scott Fitzgerald'ın The Great Gastby (Muhteşem Gatsby)si. Her erkeğin okuması gerek diye düşünüyorum.

8. En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Bir erkek bir kadın sayayım da haksızlık olmasın. Tam bir oyuncu canavarı olan ve bence tüm zamanların en karizmatik aktörü, kıskanarak izlediğim Marlon Brando, histerik rollerde adeta döktüren görkemli Joan Crawford, Türk sinemasının güldüren yüzü Kemal Sunal ve Sultan Türkan Şoray

9. En sevdiğin yerli / yabancı film? 
Her izleyişimde kendisinden yeni şeyler öğrendiğim tüm zamanların en büyük filmi The Sunset Boulevard ve yüzlerce defa seyredilmesine rağmen hala güldürmeyi başaran Süt Kardeşler.

10. En sevdiğin yerli / yabancı dizi? 
Dünyada çekilen ve büyük ihtimalle çekilebilecek en iyi dizi benim için tartışmasız Six Feet Under'dır. Yaşam ve ölüm üzerine yazılmış harika metinler üstüne kurulu muhteşem oyunculuk performanslarıyla bezeli efsanevi bir televizyon yapımı. Son sezon her bölümde ağlatır aman dikkat :) En sevdiğim Türk dizisini seçmek biraz sancılı olacak çünkü İkinci Bahar diyesim var; ama en az onun kadar iyi daha bir çok dizi var. Özellikle 2000'ler başı ve öncesinde. Günümüzde diziler ne yazık ki para israfı yapımlar halini aldı. Tek iyi yanı yurtdışına gönderilmeleri.

11. En sevdiğin yerli / yabancı şehir?  
Çoğu Ankara'lının aksine benim gözdem yeditepeli İstanbul :) Özellikle farklı yakalarda olmalarına rağmen Arnavutköy ve Beykoz'u çok seviyorum. Yurtdışında da sokaklarında piyano sesi eksik olmayan, sanat kokan Viyana diyebilirim. Prater'de doyasıya eğlenceli zamanlar geçirmek mümkün.

12. En sevdiğin gazete / gazeteci? 
Artık gazeteleri takip etmiyorum. Gazeteci olarak Murat Bardakçı diyebilirim. En azından gündelik ucuz politik konular üzerine yazmıyor.

13.  En sevdiğin mevsim / gün / ay?
Kış ! Sıcağı sevmiyorum ben. Gün ve ay konusunda bir şey diyemem. Farketmez. Bizim gibi delilere her gün bayram nasılsa :)

14. En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı?
Umarım utandırmaz tercihlerim: Kareli renkli gömlekler ve altına klasik blue jean. Takı olarak da barış sembollü kolyem olabilir.

15. En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü? 
Biz erkeklerin kullanacağı maksimum bakım ürünü dudak nemlendiricisi olsa gerek ki ona da ihtiyaç duymuyorum şimdilik :)

16. En sevdiğin çizgi karakter?
Burda da joker hakkımı kullanmak istiyorum ve iki tane söyleyeceğim. İlki idolüm Homer Simpson. İkincisi de şapşal Sünger Bob olabilir.

17. En sevdiğin anı?
19 Eylül 2012 Leonard Cohen İstanbul konseri. Açık ara izlediğim en güzel konserdi. Evlensem o kadar mutlu olmazdım herhalde :D

18. En sevdiğin özelliğin? 
Hmm. Gözlemlediğim kadarıyla insanları eğlendirmeyi iyi biliyorum sanırım.

19. En sevdiğin his? 
Morrissey cevap versin benim yerime: "Ben bir insanım ve sevilmeye ihtiyacım var. Diğer herkes gibi"

20. En sevdiğin canlı?
En sadık dostlarım, karşılıksız sevgi gösteren kediler (ama genel olarak hayvanlar da diyebiliriz)

* * *

Fiuu. Zor oldu ama güzel oldu sanki ne dersiniz ? :) İşte mim'lediklerim: Stupid Little Things, yol şarkıları ve Bir Yaz Gecesi Rüyası.

5 yorum:

  1. çok güzel cevaplar özellikle mor rengi ince düşünülmüştü sevdim :)

    leonard cohen konseri için de kıskandım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor rengini gay bulanları dövmek istiyorum :D

      Sil
  2. Siz Minoshka'yı, O da beniiiii :) Mim'lenmek güzeldir :) http://egeninlaciverti.blogspot.com/2013/12/mim-yaptm-gibi-bisi-oldu-2.html

    YanıtlaSil
  3. Soruları büyük bir mutlulukla yanıtladım, teşekkürler. Ayrıca bazı bazı ortak özelliklerimizi de keşfetmedim değil =)

    YanıtlaSil