60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

15 Aralık 2013 Pazar

İyi Pazarlar

Patti ablamızdan harika bir Stevie Wonder yorumu dinleyelim istedim bu pazar sabahında (uu saatler de öğlene yaklaşıyor ya neyse..) Yeri gelmişken reklamı da yapalım, bu şarkıyı ve daha fazlasını 2007 çıkışlı Twelve albümünde bulabilirsiniz. Çok güzel albümdür vesselam. İçinde Stones, Nirvana, Dylan, Doors, Jimi Hendrix Experience ve daha nicesini bulabilirsiniz. Tekrardan herkese mutlu pazar sabahları..


"Yaşamlarının çoğunu harcıyorlardı
Geçmiş zaman cennetinde yaşayarak
Zamanlarının çoğunu harcıyorlardı
Geride kalmış günleri yücelterek.."

4 yorum:

  1. Bunu bilmiyordum listeme ekledim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim albümdeki diğer şarkılar da hoşunuza gidecektir :)

      Sil
  2. sayfayı açar açmaz karşımda beliren robert ve patti'nin fotoğrafı beni niye böyle yaraladı şuanda bilmiyorum. twelve albümüne diyecek yok, al başucuna koy yani. iyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuza dek "çoluk çocuk" olarak kalacakları için bence. Aynen, başucunda duracak o albüm işte o kadar :)

      Sil