60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Eylül 2013 Salı

GELECEK PROGRAM: 7 Eylül 2013 Erkin Koray Jolly Joker Ankara Konseri

Courtesy of OrjinalTon

Bir çok yerli/yabancı sanatçı izledim bugüne kadar. Ama hiç Erkin Baba gibisini izlememiştim. Baba'nın ilk DVD çekiminin de gerçekleştiği bu özel geceden izlenimlerimi en yakın zamanda sizlerle paylaşacağım.

O zamana kadar size bir çift sözüm var:

"Ne yapıp edin, Erkin Baba sağlıktayken onu canlı olarak izleyin. Emin olun, Türkiye sınırları içerisinde onun kadar sağlam performans sergileyen başka birisini daha bulamayacaksınız."

1 yorum:

  1. Daha önce bulunmuştum konserinde.Dediğin gibi çok çok iyiydi, tadı damağımızda kalmıştı. O tarihlerde Ankarada olsaydım kesin oradaydım, üzülmedim değil:)

    YanıtlaSil