60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yanlızlığın The Cure Halleri

 
Tamam, Robert Smith, Morrissey abimden ölesiye nefret ediyor olabilir. Yine de The Cure'a
karşı duyduğum sevgi bir gün olsun azalmadı. Belki hiçbir zaman Moz'un şiirselliğine erişemediler; ama yaptıkları müzik her zaman yanlız bünyeler için karanlık odalarda tek başına söylenen marşlardan farksız oldu.

Çoğu zaman Disintegration, grubun en iyi albümü olarak kabul edilir. Oysa Wish, her zaman benim favorim olmuştur. Bence Wish çok daha karanlık ve umutsuz bir albüm. Sert soundu da cabası.

Albümün açılış parçası olan Open'ı bir kez dinleyin, gerisi gelecektir. Soluğu en yakın müzik markette alacak ve bu albümü raflarda aramaya koyulacaksınız:



Bunu beğenene bunu da beğendi mantığını yürütüyorum ve dayanamayıp aynı albümden Apart'ı da burada paylaşıyorum:



Benim favori The Cure şarkımdır aynı zamanda.

Hafta başında, güzel ve güneşli bir günde yüreği dayanan dinlesin efendim :D

4 yorum:

  1. Benim de en sevdiğim The Cure albümü bu, belki Kiss me, Kiss me, Kiss me bazen biraz öne geçiyor olabilir.

    Friday I'm in Love'ın bu albümde ne aradığını hala anlayabilmiş değilim, iyice öl ama tamamen ölme diye herhalde :)

    Videolara tabi ki tıklamadım, insan gibi çalışmaya devam edebileyim diye, gene de kafamda çalmaya başladılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "iyice öl ama tamamen ölme diye" Bayıldım :)

      İyi yapmışsın valla. Şirket batırır bu adamlar :D

      Sil
  2. Apart'ı alıp böyle bağrıma basmak istiyorum. İsmi bile modunu değiştirmeye müsait. Mutlusun dinliyorsun, ölüyorsun. Of diyorum.

    YanıtlaSil